| کد خبر: 206868 |

بررسی وضعیت مرزها قبل از صدور بارنامه ضروری است/کاهش سفرهای برون شهری

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تدابیر امنیتی اتخاذ شده از سوی کشورهای همسایه، از شرکت های حمل ونقل خواست قبل از صدور بارنامه وضعیت پایانه های مرزی را بررسی کنند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تدابیر امنیتی اتخاذ شده از سوی کشورهای همسایه، از شرکت های حمل ونقل خواست قبل از صدور بارنامه وضعیت پایانه های مرزی را بررسی کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، مهدی خضری اظهار کرد: این بخشنامه به تمام شرکت های حمل ونقل ابلاغ شده است و خسارت های ناشی از عدم بررسی وضعیت پایانه های مرزی برعهده شرکت های حمل ونقل خواهد بود.

وی با اشاره به حمل بدون وقفه ارزاق و کالاهای مورد نیاز مردم از سوی شرکت های حمل ونقل کالا و رانندگان به اقصی نقاط کشور، گفت: تمام تلاش ما این است که در این برهه حساس هیچ دغدغه ای در رابطه با حمل ونقل کالاها از محل تولید تا محل مصرف وجود نداشته باشد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان با تقدیر از مسئولیت پذیری رانندگان در این زمینه، تاکید کرد، گفت: رانندگان بدون هیچ ادعایی برای سلامتی و آسایش مردم تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته شاهد کاهش ۲۵ درصدی سفرها با حمل ونقل عمومی بودیم، افزود: اقدامات انجام شده از سوی شرکت ها، شهرداری ها و اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان باعث ایجاد امنیت خاطر بیشتری برای مردم شد.

خضری ادامه داد: در هفته جاری، روند استفاده از حمل ونقل عمومی به نسبت هفته گذشته از خود رشد نشان می دهد، اما هنوز به وضعیت عادی نرسیده است.

وی همچنین بر ضدعفونی کردن مداوم پایانه های مسافربری و پایانه های باری استان تا زمان رسیدن به وضعیت ثبات تاکید کرد و گفت: تصمیمات ما برای حوزه حمل ونقل کالا و مسافر تابع تصمیمات استانداری اصفهان و ستاد مرکزی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.