| کد خبر: 206804 |

تاکسیران‌های تهران ماسک ندارند

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز سه شنبه گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، تاکسی‌های تهران بدون دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده خدمات رسانی می کنند.

تین نیوز

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز سه شنبه گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، تاکسی‌های تهران بدون دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده خدمات رسانی می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مجید فراهانی در دویست و سومین جلسه شورا افزود: از وزارت بهداشت میخواهیم  اقلام مورد نیاز تاکسیرانها را در اختیار شهرداری قرار دهد.

وی به نقل از رئیس سازمان تاکسیرانی اظهارداشت: رانندگان ۸۰ هزار تاکسی زیرپوشش این سازمان و بیش از ۱۰۰ هزار تاکسی  اینترنتی همچنان فاقد ماسک مناسب، دستکش و مواد ضدعفونی هستند.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه شهردار تهران ۵۲ میلیارد تومان از محل ۴ درصد تبصره ۱۳ را به این مسئله تخصیص داده و منابع مالی موجود است اما این اقلام همچنان تامین نشده است.

به گفته فراهانی، روز گذشته یکی ازپتروشیمیهای جنوب غرب کشور مقداری مواد ضدعفونی در اختیار شهرداری قرار داده است و گروههای مردم نهاد هم در این زمینه اعلام همکاری کردهاند اما همچنان تامین این اقلام با کمبود مواجه است.

وی افزود: درخواست ما از وزارت بهداشت این است اقلام بهداشتی موجود را به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا برسانند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون یکهزار و ۵۰۱ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

 ۲۹۱ نفر نیز از مبتلایان بهبود یافته‌اند.

شمار مبتلایان به کرونا در تهران نیز تا روز گذشته به ۱۷۰ نفر رسیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.