| کد خبر: 206600 |

مجوز دولت برای تولید مسکن با اولویت خانوارهای کم درآمد در سال ۹۹

عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹، از تصویب تمهیدات لازم برای تولید و عرضه واحدهای مسکونی با اولویت الگوی مصرف در کمیسیون تلفیق خبر داد.

تین نیوز

عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹، از تصویب تمهیدات لازم برای تولید و عرضه واحدهای مسکونی با اولویت الگوی مصرف در کمیسیون تلفیق خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، علی اصغر یوسفنژاد روز یکشنبه از الحاق یک بند به تبصره ۸ لایحه بودجه خبر داد و اظهارداشت: براساس این الحاقیه دولت مجاز است با استفاده از زمین‌های در اختیار در قالب مشارکت با بخش خصوصی یا غیردولتی تمهیدات لازم را برای تولید و عرضه واحدهای مسکونی با اولویت الگوی مصرف فراهم سازد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت راه و شهرسازی موظف است نسبت به شناسایی خانوارهای فاقد مسکن متقاضی این واحدهای با اولویت خانوارهای کم درآمد از طریق سامانه مناسب اقدام کند.

یوسفنژاد ادامه داد: به منظور اجرایی کردن مفاد این بند با "هدف کاهش قیمت تمام شده مسکن"  سایر دستگاه‌های اجرائی ذیربط ازجمله وزارتخانه‌های نفت، نیرو، کشور، شهرداری‌ها، سازمان تامین اجتماعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مرکزی موظفند در زمینه ارائه مجوزهای لازم تامین مالی، تامین خدمات زیربنایی و اقدامات اجرائی همکاری لازم را با وزارت راه و شهرسازی به عمل آورند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.