| کد خبر: 206589 |

◄ برنامه‌ریزی برای نصب پل‌های تلسکوپی در فرودگاه‌های پرتردد

عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی از انعقاد قرارداد نصب پل های تلسکوپی ایربریج در فرودگاه های پرتردد شامل 12 دستگاه در مهرآباد، مشهد و بندرعباس خبر داد.

تین نیوز

عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی از انعقاد قرارداد نصب پل های تلسکوپی ایربریج در فرودگاه های پرتردد شامل 12 دستگاه در مهرآباد، مشهد و بندرعباس خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، حسین اسفندیاری با اعلام این خبر عنوان کرد: در این راستا راه اندازی ایربریج در فرودگاه بندرعباس با توجه به تعداد ترددها و آمار مسافر و شرایط آب و هوایی در اولویت بود که تابستان امسال راه اندازی آزمایشی آن تمام شد و به بهره برداری رسید.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به برنامه ریزی برای نصب شش ایربریج در فرودگاه مهرآباد افزود: از این تعداد دو پل 26 بهمن در ترمینال های یک و دو نصب شده است.

اسفندیاری همچنین گفت: جانمایی چهار دستگاه پل هوایی در فرودگاه مشهد با توجه به توسعه آن به عنوان دومین فرودگاه پرترافیک کشور انجام شده است.

وی در تشریح نتایج تسهیلاتی ایربریج در فرودگاه های پرتردد گفت: این پل های تلسکوپی منجر به سرعت بخشیدن در مسافرگیری می شوند و تردد در اپرون را به شدت کاهش می دهند. همچنین با استفاده از این پل ها  ایمنی افزایش می یابد و حضور افرادی که باید در اطراف هواپیما باشند  کاهش می یابد.  ایربریج تردد اتوبوس در رمپ و آوردن مسافران از ترمینال و شیب راه ها به هواپیما را کاهش می دهد.

اسفندیاری تاکید کرد: استفاده از پل های تلسکوپی که سرعت عمل مسافرگیری را افزایش می دهد میزان بهره وری در فرودگاه ها را افزایش می دهد زیرا  یکی از عوامل افزایش میزان بهره وری،  بهره برداری سریع تر از گیت های فرودگاهی است.

وی همچنین از برنامه ریزی برای بهسازی سرویس رودهای فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: این بهسازی در طول 4.5 کیلومتر که به شدت فرسوده شده با روشی که حفظ محیط زیست و افزایش سرعت عمل را داشته باشد و نیز تضمین بالایی در بهسازی داشته باشیم انجام می شود.

اسفندیاری افزود: امیدواریم با زمان بندی صحیح کارها را به موقع انجام دهیم و به گونه ای نباشد که هزینه زیادی را بدهیم ولی لذت واقعی را با طول کشیدن طرح ها از دست بدهیم. بنای ما این است که هر کار زمان بندی مشخصی داشته باشد و عوامل آن دیده شود و مختصات و مشخصاتی که کار را تسریع کند دیده شود. برنامه ریزی مبتنی بر تمام عوامل است ولی گاهی به طور دقیق تعریف نمی شود و منجر به عقب افتادن طرح ها می شود.

وی تاکید کرد: مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونان شرکت همواره پشتیبان و حامی طرح های موردنیاز هستند.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.