| کد خبر: 206547 |

◄ توضیح یک جایگاه‌دار درباره اضافه کردن آب به بنزین در شیراز

موضوع مشابهی اخیراً در پمپ بنزین جاده قم اتفاق افتاد که پس از بررسی مشخص شد نفتکشی که برای جایگاه بار آورده، تخلف کرده و بنزین را کشیده و برای این‌که سطح بنزین بالا بیاید آب قاطی آن کرده است.

تین نیوز

در حالی که روز گذشته فیلمی مبنی بر اینکه یکی از جایگاه‌داران در شیراز اقدام به اضافه کردن آب به بنزین کرده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و این موضوع انتقادات زیادی را از سوی کاربران در پی داشته است، یکی از جایگاه‌داران توضیحاتی در این زمینه ارایه کرد.

به گزارش تین نیوز، این جایگاه‌دار در تماس با خبرنگار ما، گفت: هیچ یک از جایگاه‌ داران حاضر نیستند با انجام چنین کاری با آبرو و حیثیت خود بازی کنند چون آب ریختن داخل مخزن بنزین باعث می‌شود آب در کف مخزن بماند.

وی که نامش در تین نیوز محفوظ است، ادامه دارد: وقتی آب در کف مخزن بماند، چون پمپ از کف مخزن  سوخت را خارج می‌کند، تماماً آب داخل باک خودرو شده و خودرو اصلا نمی‌تواند از جایگاه خارج شود و بلافاصله موضوع روشن می‌شود.

این جایگاه‌دار با بیان این‌که مشکلات مربوط به کیفیت سوخت مربوط به جایگاه‌داران نیست بلکه مشکل مربوط به بخش‌های قبل از رسیدن سوخت به جایگاه است، خاطرنشان کرد: موضوع مشابهی اخیراً در پمپ بنزین جاده قم اتفاق افتاد که پس از بررسی مشخص شد نفتکشی که برای جایگاه بار آورده، تخلف کرده و بنزین را کشیده و برای این‌که سطح بنزین بالا بیاید آب قاطی آن کرده است.

وی به تجربه شخصی خود نیز اشاره کرد و گفت: برای خود من بارها اتفاق افتاده است که سوخت بی‌کیفیت از انبار توسط شرکت پخش ارسال شده بود به‌طوری‌که حتی به‌جای گازوئیل لجن کف مخزن فرستاده بودند.

وی همچنین نمونه‌ای از گازوئیلی که برای جایگاه او ارسال شده را در قالب یک گیف برای تین نیوز ارسال کرد و توضیح داد: این سوخت گازوئیل است که باید شفاف باشد و طرف دیگر آن در بطری دیده بشود که چنین نیست و این در حالی است که نمونه فوق مربوط به سرِ بار بوده که نشان می‌دهد کیفیت کف بار چگونه است.

حجم ویدیو: 6.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.