| کد خبر: 206516 |

۳۰ کشته در حادثه برخورد قطار با اتوبوس در پاکستان

مقامات پاکستانی از کشته شدن ۳۰ نفر و زخمی شدن چندین نفر دیگر در حادثه برخورد قطاری با یک اتوبوس مسافربری در منطقه "سوکور" واقع در ایالت "سند" این کشور خبر داد.

تین نیوز

مقامات پاکستانی از کشته شدن ۳۰ نفر و زخمی شدن چندین نفر دیگر در حادثه برخورد قطاری با یک اتوبوس مسافربری در منطقه "سوکور" واقع در ایالت "سند" این کشور خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، شمار قربانیان این حادثه که شب گذشته (جمعه) به وقوع پیوسته پس از این که ۱۵ نفر از زخمی‌های حادثه در بیمارستان به دلیل وخامت حالشان جان باختند، افزایش یافت.

در میان زخمی‌های این حادثه که در دو بیمارستان بستری شده‌اند، چندین زن و کودک نیز بوده‌اند.

این قطار با نام "پاکستان اکسپرس" از بندر جنوبی "کراچی" عازم شهر شرقی "راولپندی" بوده که در یک گذرگاه در راه‌آهن شهر "قندهار" و در نزدیکی ناحیه "روهری" با این اتوبوس برخورد می‌کند.

به گفته مقامات این حادثه در حالی رخ داد که راننده اتوبوس از مسیر اصلی منحرف شد و برای فرار از ترافیک سعی بر عبور از نقطه‌ای غیرمجاز از خط ریلی کرد اما موفق به عبور به موقع نشده و با قطار در حال حرکت برخورد کرد.

برخورد این قطار سریع‌السیر و قوی با این اتوبوس، آن را ده‌ها تکه کرده که هر کدام از تکه‌های آن به اطراف خط ریلی پرتاب شده است.

افراد محلی، نیروهای پلیس و تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه رسیده و به امدادرسانی به زخمی‌های این حادثه پرداختند. براساس گزارش‌ها، تیم‌های پلیس و امداد و نجات در حال جست‌وجو برای یافتن دیگر زخمی‌ این حادثه که مفقود مانده، هستند.

بنا بر گزارش خبرگزاری شینهوا، در این حادثه هیچ یک از مسافران قطار آسیب ندیدند و تنها دستیار راهبر قطار پس از برخورد با دیواره کابین دچار مصدومیت جزئی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.