| کد خبر: 206496 |

◄ بلاتکلیفی کامیون‌های ایرانی در مرز ازبکستان با ترکمنستان

کشور ترکمنستان از ورود کامیون‌های غیر ترکمنستانی به کشور خود جلوگیری می‌کند و این امر موجب توقف کامیون‌های غیر ترکمن از جمله، کامیون‌های ایرانی و بلاتکلیفی رانندگان آنها شده است.

تین نیوز

به تازگی فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که از بلاتکلیفی 30 دستگاه کامیون ایرانی در مرز ازبستکان با ترکمنستان خبر داده است.

به گزارش تین نیوز، این فیلم مربوط به روز گذشته 9 اسفند است و یکی از رانندگان در مورد آن توضیح داده است که به دلیل عدم جذب کامیون‌های ایرانی در مرز ازبکستان با ترکمنستان، از روز پنج شنبه هشتم اسفند،  30 دستگاه کامیون در مرز ازبستگان به ترکمنستان سرگردان شده‌اند.

این راننده همچنین از امکانات نامناسب بهداشتی و غذایی برای رانندگانی که در این نقطه مرزی متوقف شده‌اند خبر داده و عنوان کرده که تماس آنها با سفارت ایران نیز فعلاً کمکی به حل مشکل نکرده است.

وی در بخشی از این فیلم درخواست کرده تا صدای این رانندگان به مسئولان رسانده شود تا پیگیر این موضوع باشند.

  به گزارش تین نیوز، به دنبال شیوع بیماری کرونا، کشور ترکمنستان از ورود کامیون‌های غیر ترکمنستانی به کشور خود جلوگیری می‌کند و این امر موجب توقف کامیون‌های غیر ترکمن از جمله، کامیون‌های ایرانی و بلاتکلیفی رانندگان آنها شده است.

آن‌چنان که فرماندار درگز به ایرنا گفته دولت ترکمنستان زمانی برای ورود ناوگان باری به این کشور اعلام نکرده و معلوم نیست این ناوگان تا چه مدت باید در مرز معطل بماند. 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.