| کد خبر: 206467 |

◄ کرونا، قیمت پروازهای داخلی را پایین کشید

شیوع ویروس کرونا در برخی استان‌های کشورمان و توصیه وزارت بهداشت مبنی بر عدم انجام سفرهای غیر ضروری در این روزها و حتی ایام نوروز موجب کاهش تقاضا در حمل و نقل هوایی شده است.

تین نیوز

شیوع ویروس کرونا در برخی استان‌های کشورمان و توصیه وزارت بهداشت مبنی بر عدم انجام سفرهای غیر ضروری در این روزها و حتی ایام نوروز موجب کاهش تقاضا در حمل و نقل هوایی شده است. 

به گزارش تین نیوز، بررسی وضعیت قیمت بلیت پروازهای داخلی نشان می دهد که قیمت بلیت هواپیما در بسیاری از مسیرها کاهش بی سابقه‌ای داشته؛ به طوری که در برخی از مسیرها قیمت های بلیت از 600 هزار تومان به زیر 200 هزار تومان رسیده است.

با وجود اینکه بسیاری از ایرلاین‌ها با اعلام و انتشار ویدیوهایی مبنی بر ضدعفونی سازی هواپیما و رعایت کامل بهداشت اطمینان خاطر انجام پروازها با رعایت کامل اصول بهداشتی را به مسافران می دهند اما رفتار طرف تقاضا معکوس است و ترجیح عمده سفر نکردن با هواپیماست. 

اخیرا مقصود اسعدی سامانی نیز نسبت به کاهش تقاضا پروازها در پی شیوع ویروس کرونا واکنش نشان داده و اعلام کرده است؛ تقاضای سفر در نوروز نیز کاهش یافته، این در حالی است که در مورد پروازهای نوروزی ما آمادگی کامل داشتیم و از چند ماه قبل جلسات به صورت مستمر با شرکت‌های هواپیمایی برگزار شده بود اما به علت شیوع بیماری کرونا با کاهش تقاضای سفر مواجه هستیم که امیدواریم تا روزهای پایانی اسفند و آغاز سفرهای نوروزی شیوع بیماری کرونا کنترل و کاهش یابد.

او گفته است که امیدواریم هر چه سریعتر وزارت بهداشت و دولت اقدامات لازم را جهت رفع این مشکل انجام دهند، چرا که اگر این رویه ادامه پیدا کند بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی دچار خسارت‌های میلیاردی خواهند شد و ما نیز در حال ارزیابی دقیق خسارت‌های وارد شده به شرکت‌های هواپیمایی هستیم که میزان آن را به دولت اعلام می‌کنیم.

اصفهان تهران

بلیت

 

تبریز-تهران

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.