| کد خبر: 206330 |

ابتلای ۳ خوزستانی به کرونا / فوت بیمار اندیمشکی

خوزستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ابتلای سه خوزستانی به کروناویروس، از مرگ یکی از این بیماران خبر داد.

تین نیوز

خوزستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ابتلای سه خوزستانی به کروناویروس، از مرگ یکی از این بیماران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان، اظهار کرد: تا پیش از ظهر امروز (۷ اسفندماه) ابتلای سه خوزستانی از اهواز، اندیمشک و هندیجان به کروناویروس تایید شده است.

وی افزود: بیمار اندیمشکی مبتلا به کروناویروس فوت کرده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در حال حاضر ۲۳ مورد مشکوک به کروناویروس در خوزستان وجود دارد که آزمایش‌های لازم از این بیماران اخذ شده و منتظر جواب آزمایش‌ها هستیم. این بیماران اکنون در قرنطینه هستند.

ظهر امروز دکتر جهانپور رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت اظهار کرد: بررسی‌های انجام شده از روز گذشته تا پیش از ظهر امروز روی موارد مشکوک کووید- مشخص کرد که ۴۴ نفر ابتلای قطعی‌ شان به کرونا، تایید شده است و ۴۴ مبتلای جدید هستند که از این تعداد ۱۵ نفر از استان قم، ۹ نفر استان گیلان، ۴ نفر در تهران، یک نفر استان مرکزی، ۳ نفر در خوزستان، ۲ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در استان کرمان، یک نفر در اردبیل، یک نفر در مازندران، یک نفر در لرستان، دو نفر فارس، یک نفر استان سمنان، دو نفر کهکیلویه و بویراحمد و یک نفر هرمزگان هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.