| کد خبر: 206178 |

سه حادثه در اصفهان ۶ کشته و ۵ مصدوم برجاگذاشت

براثر وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه شهید خرازی، آتش‌سوزی در یک گلخانه در مبارکه و انفجار کپسول گاز در شرکت سفید مرغ اصفهان شش نفر جان خود را از دست دادند و پنج تن دیگر مصدوم شدند.

تین نیوز

براثر وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه شهید خرازی، آتش‌سوزی در یک گلخانه در مبارکه و انفجار کپسول گاز در شرکت سفید مرغ اصفهان شش نفر جان خود را از دست دادند و پنج تن دیگر مصدوم شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: ساعت ۳ و ۱۵ دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش‌سوزی در گلخانه‌ای در جنب قند دهسرخ مبارکه به اورژانس ۱۱۵ اصفهان گزارش شد که دو واحد امدادی به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه و به دلیل سوختگی کامل بدن، ۵ مرد که احتمال می‌رود از اتباع کشور افغانستان باشند جان خود را از دست دادند که پیکر آن‌ها غیرقابل شناسایی است.

وی همچنین درباره واژگونی کامیون حامل میلگرد و تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه شهید خرازی اصفهان در ساعت ۳ بامداد امروز بیان کرد: یک مرد در این حادثه جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز دچار مصدومیت و به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

علت بروز این حادثه در دست بررسی توسط پلیس راه است. 

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: انفجار کپسول گاز در شرکت سفید مرغ اصفهان، روبه روی شرکت کافی‌کولا در ساعت ۵ و ۳۳ دقیقه بامداد امروز موجب سوختگی ۱۵ درصدی 2 مرد شد که توسط واحدهای امدادی اورژانس به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی الکاظم (ع) شهر اصفهان منتقل شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.