| کد خبر: 206141 |

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

◄ هواپیمایی ماهان تاکنون در چارچوب تصمیمات دولت عمل کرده است

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هواپیمایی ماهان تاکنون در چارچوب تصمیمات دولت و وزارت بهداشت و نهایتا سازمان هواپیمایی کشوری عمل کرده و نظارت های صورت گرفته نیز براساس دستورالعمل های تعیین شده بوده است.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اتهام ورود ویروس کرونا توسط ماهان و سازمان هواپیمایی کشوری در فضای مجازی را نه کارشناسی و نه منصفانه عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز، رضا جعفرزاده اظهارداشت: در مواقع حساس و مهم چون موضوع ویروس کرونا نه سازمان هواپیمایی کشوری تصمیم گیر بلامنازع است و نه هیچ ایرلاینی اجازه پرواز پیدا می کند.

وی افزود: علی رغم صدور اطلاعیه های متعدد در خصوص تعلیق پروازها به چین و اینکه هیچ پرواز مسافری به آن کشور انجام نمی شود بارها شاهد مسائلی چون ادامه پروازهای ماهان و اتهام ورود ویروس کرونا توسط این شرکت در فضای مجازی بوده ایم.

جعفرزاده تصریح کرد:حال آنکه به روشنی گفته شده است که پس از جلسه راهکارهای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تصمیم در خصوص تعلیق پروازها تصمیم مسئولان و تکالیفی بوده که به عهده سازمان هواپیمایی کشوری گذاشته شده از جمله بازگرداندن دانشجویان و اتباع ایرانی و انجام چند پرواز باری آن هم با تصمیم مسئولان و نظارت وزارت بهداشت و با رعایت کلیه اقدامات پیشگیرانه براساس دستورالعمل و نظارت دقیق بهداشتی صورت گرفته است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: اینکه در تعبیر و تفسیرها و در بعضی فضاهای رسانه ای اهمیتی به بازگرداندن دانشجویان و اتباع ایرانی به کلی نادیده گرفته می شود، جای سوال دارد.

وی افزود: با اینکه اظهارنظرهای پزشکی در حیطه وزارت بهداشت و تصمیمات آن مجموعه است و همانطور که مکررا توصیه شده است برای دوری از قضاوت های نادرست، اخبار و اطلاعات را از منابع مربوطه دنبال کنیم لازم است تاکید شود هواپیمایی ماهان تاکنون در چارچوب تصمیمات دولت و وزارت بهداشت و نهایتا سازمان هواپیمایی کشوری عمل کرده و نظارت های صورت گرفته نیز براساس دستورالعمل های تعیین شده بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.