| کد خبر: 206097 |

رانندگان زنجانی هفت هزارو ۲۵۰ حلقه لاستیک دریافت کردند

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزارو ۲۵۰ حلقه لاستیک بین رانندگان جاده‌ای این استان با نرخ مصوب دولتی توزیع شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزارو ۲۵۰ حلقه لاستیک بین رانندگان جاده‌ای این استان با نرخ مصوب دولتی توزیع شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، عبدالحسین علی اکبری افزود: تقاضا برای درخواست لاستیک خودروهای سبک و سنگین جاده ای کاهش یافته است.

به گفته وی قیمت بالای لاستیک موجب کاهش خرید مردم شده ولی با مدیریت لازم این مشکل حل خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: عرضه لاستیک به نرخ مصوب در استان بر اساس نرخ حمایتی ارائه می شود و مشکلی در زمینه تامین لاستیک وجود ندارد و اگر رانندگان تقاضایی در این خصوص داشته باشند برای آنها تامین می شود.

علی اکبری تاکید کرد: رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولان حوزه حمل و نقل جاده‌ای  است.

وی ادامه داد: روند توزیع لاستیک برای خودروهای جاده‌ای اعم از مسافربری و حمل کالا در استان زنجان جریان دارد و این مهم بر اساس کارکرد و پایش خودروها انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر در استان بیش از هفت هزار و ۱۵۵ راننده دارای کارت هوشمند هستند که در بخش مسافربری و حمل و نقل کالا فعالیت دارند.

علی اکبری اظهار داشت: راهداری زنجان به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران نسبت به توزیع لاستیک به رانندگان برنامه ریزی و مدیریت لازم را انجام می دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.