| کد خبر: 206052 |

واژگونی خودرو در قزوین ۲ کشته برجای گذاشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه سواری پژو و کشته شدن ۲ سرنشین آن خبر داد.

تین نیوز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه سواری پژو و کشته شدن ۲ سرنشین آن خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد اشرفی روز یکشنبه افزود: براساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پژو در جاده یونس آباد، بلافاصله ماموران انتظامی، پلیس راه و عوامل امداد جاده ای در محل حادثه حاضر شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خودرو پژو به دلیل نامعلومی واژگون و متاسفانه راننده آن نیز به علت شدت جراحت‌های وارد شده در صحنه تصادف فوت و سرنشین آن هم مصدوم که هنگام انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه علت این سانحه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه و مجاز و همچنین پرهیز از عجله و شتاب هنگام رانندگی تا حد زیادی از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می‌کند.

کشف دارو و تجهیزات دامپزشکی خارج از شبکه توزیع در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی قزوین در این رابطه اظهار داشت: به دنبال کسب خبر مبنی بر حمل مقادیر زیادی دارو دامی و تجهیزات دامپزشکی خارج از شبکه توزیع توسط یک دستگاه خودروی نیسان در قزوین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ مدرس این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، خودرو مذکور در یکی از خیابان‌های شهر قزوین شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد.

به گفته این مقام انتظامی، ماموران با انتقال خودرو به مقر پلیس و در بازرسی از  آن ۱۱ هزار و ۹۰۱  قلم انواع داروهای دامی و تجهیزات دامپزشکی خارج از شبکه توزیع کشف و یک نفر را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

کشف ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق درآبیک

سرهنگ مجید حسنوند، فرمانده انتظامی آبیک با بیان اینکه ماموران اداره آگاهی این شهرستان هنگام گشت در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند، افزود: در بررسی مدارک راننده مشخص شد نامبرده فاقد مجوز حمل سوخت بوده و در بازرسی از آن نیز ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد.

وی اضافه کرد: ارزش سوخت غیرمجاز کشف شده که از سوی کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده بود همراه با کامیون به مقر انتظامی منتقل و فرد دستگیر شده نیز به مرجع قضایی این شهرستان معرفی شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.