| کد خبر: 205948 |

توسط انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران انجام می‌گیرد؛

◄ تشکیل جلسه فوری در پی محدودیت کشورهای همسایه برای مسافران ایرانی

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از جلسه اضطراری این انجمن در پی احتیاط کشورهای توریست پذیر در جذب توریست از ایران خبر داد.

تین نیوز

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از جلسه اضطراری امروز توسط این انجمن در پی احتیاط کشورهای توریست پذیر در جذب توریست از ایران خبر داد.

حرمت اله رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز در این رابطه توضیح داد: ما از تمام فعالان در امر برگزاری تورهای ورودی-خروجی و دفاتری که دارای پروازهای چارتری و هتلداران که ارائه دهنده خدمات برای تورها هستند، دعوت کرده‌ایم تا در این جلسه به یک جمع‌بندی برای بررسی موانع و ارائه راهکار مناسب برسیم.

او  در ادامه افزود: امیدوارم در این جلسه بتوانیم به یک جمع‌بندی مناسبی برسیم تا دفاتر خدمات مسافرتی که گارانتی سفر داده اند از لغو این سفرها متضرر نشوند.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور با بیان اینکه همان‌طور که ما نسبت به ورود و پروازها به چین واکنش نشان دادیم طبیعی است که سایر کشورها نیز این دغدغه را نسبت به ما پیدا کرده، گفت: عراق و کویت به طور قطعی از پذیرش مسافران ایران ممانعت می‌کنند و ترکیه هم به‌احتمال زیاد محدودیتی‌هایی را ایجاد خواهد کرد.

رفیعی عنوان کرد: به اعتقاد بنده یک بزرگ‌نمایی در فضای مجازی نسبت به این موضوع انجام گرفته به طوری که نه ورود گردشگر به کشور اتفاق می‌گیرد و نه گردشگران ایرانی هم می‌توانند در پی محدودیت‌های صورت گرفته توسط کشورها از کشور خارج شوند از همین رو توقع ما از دولت این است که سریعاً نسبت به اقدامات پیشگیرانه خود توضیحاتی ارائه کند تا این فضای متشنج تا حدودی آرام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.