| کد خبر: 205818 |

اتصال ترمینال‌های طرح توسعه بندر شهیدبهشتی به محورهای مواصلاتی

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با احداث جاده دسترسی بندر چابهار، شرایط اتصال استاندارد ترمینال های طرح توسعه بندر شهید بهشتی به محورهای مواصلاتی مهیا شد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با احداث جاده دسترسی بندر چابهار، شرایط اتصال استاندارد ترمینال‌های طرح توسعه بندر شهید بهشتی به محورهای مواصلاتی مهیا شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بهروز آقایی درباره طرح‌های توسعه‌ای بندر چابهار، اظهار کرد: با توجه به توسعه بندر چابهار، ایجاد زیرساخت های عمرانی، جانمایی تجهیزات مدرن و استراتژیک و رشد صادرات و واردات کالا از این بندر، توسعه زیرساخت های اراضی پشتیبانی به عنوان یکی از مهم ترین برنامه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی از تکمیل زیرساخت های جاده‌ای اراضی پشتیبانی به عنوان یکی از پروژه‌های ضروری این بندر یاد کرد و گفت: اتصال استاندارد ترمینال های طرح توسعه بندر شهید بهشتی به جاده های مواصلاتی، سهولت دسترسی به ترمینال های کانتینری و تسهیل ترانزیت کالاهای وارده به بندر چابهار از اهداف این پروژه است.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، پروژه احداث و تعریض جاده دسترسی طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار به طول ۲,۵ کیلومتر و با صرف ۳.۵ میلیون دلار اعتبار اجرایی شد که با اجرای این پروژه طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار به بلوار جنوبی و دروازه شرقی بندر و در نهایت به جاده های مواصلاتی متصل شده است.

وی افزود: با اجرای این پروژه برای ۱۰۰ نفر فرصت اشتغال مستقیم فراهم شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.