| کد خبر: 205811 |

رفع موانع پروازی باند جدید فرودگاه بین المللی زاهدان

با پیگیری های صورت گرفته موانع حقوقی،خرید و تملک اراضی به منظور رفع موانع پروازی باند جدید فرودگاه که از سال ۱۳۹۳ شروع شده بود، رفع شد.

تین نیوز

با پیگیری های صورت گرفته موانع حقوقی،خرید و تملک اراضی به منظور رفع موانع پروازی باند جدید فرودگاه که از سال ۱۳۹۳ شروع شده بود، رفع شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: در سفرمعاون  توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی و معاون نظارت و امور اقتصادی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به فرودگاه بین المللی زاهدان، اراضی ضلع شرق و شمال شرقی باند جدید فرودگاه زاهدان جهت جابجایی دیوار حفاظتی و رفع محدودیت های عملیاتی و موانع پروازی باند جدید تعیین تکلیف شد.

وی همچنین افزود: مقرر شد؛ پس از عملیاتی شدن باند جدید، پروژه بهسازی و نوسازی باند قدیم فرودگاه زاهدان و اجرای استریپ و زهکش و هدایت آبهای سطحی و زیرسطحی در حوزه عوامل میدان پروازی در دستور کار اداره کل عمران و توسعه فرودگاهها قرار گیرد.

جزینی زاده در ادامه افزود: همچنین هماهنگی لازم برای تخصیص ۱۰۰درصد اعتبار پروژه جهت شروع عملیات اجرایی در دستور کار معاون برنامه ریزی و نظارت قرار گرفت.

مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: به منظور پاسخگویی بهینه به نیازهایی فعلی و آتی، پروژه بهسازی ترمینال های موجود و مطالعه احداث ترمینال جدید و تکنیکال بلاک و محاوط وابسته نیز در دستور کار اداره اداره کل عمران و توسعه فرودگاهها قرار گرفت .

او افزود: در این زمینه مقرر شد در سال ۱۳۹۹ اعتبار لازم برای اجرای پروژه های یاد شده تخصیص و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.