| کد خبر: 205805 |

اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی

ساخت موزه مرگ در تایلند

شهر بانکوک تایلند نه تنها پایتخت تایلند محسوب می شود، بلکه شهری مملو از جاذبه های گردشگری است، از مراکز خرید لوکس گرفته تا موزه های عجیب و جالب که بازدیدکنندگان بی شماری را از سراسر دنیا جذب می کند.

تین نیوز

شهر بانکوک تایلند نه تنها پایتخت تایلند محسوب می شود، بلکه شهری مملو از جاذبه های گردشگری است، از مراکز خرید لوکس گرفته تا موزه‌های عجیب و جالب که بازدیدکنندگان بی‌شماری را از سراسر دنیا جذب می‌کند.

به گزارش تین نیوز، در ادامه می خواهیم به موزه‌ای بپردازیم که برای اولین بار در تاریخ ساخته شده و جزء وحشتناک‌ترین موزه های دنیا به حساب می آید. اما نگران نباشید این موزه در کنار ترسناک بودنش جذاب ترین مکان های تفریحی تایلند است که بزرگترین مجموعه ترسناک جهان را جمع آوری کرده است.

معرفی موزه مرگ تایلند

موزه مرگ در حقیقت نام واقعی این موزه در تایلند نیست، نام اصلی آن موزه پزشکی سیریراج تایلند Siriraj Mediacal Museum است. در این موزه ناهنجاری های پزشکی بیداد می کند، ژنیتیک های دستکاری شده ای که از دیدنش ممکن است هم تعجب کنید و هم در مواردی دل دیدنش را نداشته باشید. آثاری در این موزه به نمایش گذاشته شده است که نمونه های واقعی بوده و همین موجب تحیر تمامی بازدیدکنندگان در تور تایلند شده است. موزه مرگ تایلند برای اولین بار به عنوان یک منبع آموزشی برای دانشجویان پزشکی تاسیس شده بود که بعدها به مرور زمان و ورود گردشگران بی شمار به تایلند سبب جذابیت شد و به برای عموم مردم دیدنش به نمایش گذاشته شد. آثار نمایش موزه پزشکی بیمارستان سیراج در تایلند تنها از انسان نیست، از اعضای واقعی انسان نیز هست و تنها موزه در جهان است که نمونه های واقعی از تغییر ژنتیک انسان در پزشکی را به نمایش می گذارد. 

f

در موزه مرگ تایلند چه چیزهایی نگهداری می شود؟

در ابتدای ورودتان به موزه مرگ تایلند با اسکلتی مواجه می شوید که به شما لبخند می زند و از تمامی بازدید کنندگان استقبال می کند که خب سبب ترس عده ای و همچنین موجب شادی و هیجان عده ای دیگر از توریست ها و گردشگران تور تایلند می شود. شما با تورهای لحظه آخری تایلند می توانید به بازدید از این موزه شگفت انگیز در بانکوک بپردازید و با خرید کمترین قیمت تور تایلند lahzeakhar در هزینه ها صرفه جویی نمایید.

2

پس از تماشای این موزه مخوف و ترسناک در بانکوک تایلند، چیز که انتظار شما را می کشد، جسدهای واقعی از افراد است، کودکانی که به طرز عجیبی تغییر شکل داده اند و به طرز وحشتناکی در جلو شما ظاهر می شوند. یادتان باشد پیش از رفتن به این موزه مرگ در تایلند آمادگی لازم را داشته باشید و اگر از دیدن این صحنه های وحشتناک وحشت زده می شوید بهتر است به این موزه نروید. یا افرادی که دارای بیماری های قلبی هستند، رفتن به این موزه اصلا به آنها توصیه نمی شود، چرا که در اینجا شما با ترسناک ترین موزه های جهان روبه رو هستید، موزه ای که ممکن است هر آنچه غیر واقعی است را برای شما به نمایش بگذارد و تفکر شما در رابطه با انسان و ظاهر انسان را تغییر دهد و تغییرات ژنتیکی در این موزه به قدری زیاد است که ممکن است افراد کوتوله را مشاهده کنید، بدون هیچ لباسی که قربانیان حادثه های فجیعی شده اند، موش های آزمایشگاهی شده اند و برای آزمایش و تحقیق پزشکان مورد استفاده قرار گرفته اند.

برای دیدن صحنه هایی از این موزه مرگ در تایلند شما را به دیدن ویدئویی از Siriraj Mediacal Museum دعوت می نماییم.

3

در موزه مرگ تایلند اجساد مومیایی، نوزادانی عجیب که در محفظه های آب نگهداری شده اند همراه با جفت و بند نافشان نگهداری می شود، دوقلوها و همسان هایی که نتوانستند آنها را نجات دهند، یا به عبارتی برای آزمایش و تغییرات ژنتیکی آنها را خلق کرده اند. این آثار در علم پزشکی از ارزش بالایی برخوردار هستند، به طوری که خیلی از دانشجویان پزشکی با مورد آزمایش قرار دادن اینها به مطالب و سوژه های بسیار نابی برخورد کرده اند و چه بسا جان بسیاری از افراد و بیماران ژنتیکی را نجات داده اند.

4

اطلاعات بازدید از موزه مرگ تایلند

موزه مرگ تایلند در حقیقت در بیمارستانی بوده است که به نام بیمارستان سیریراج در بانکوک تایلند فعالیت داشته است و بعدها به سبب استقبال بی نظیر گردشگران به عنوان یک موزه بسیار جذاب در تایلند تغییر کاربری داد. موزه پزشکی سیراج تایلند در حوزه های پاتولوژی، پزشکی قانونی، انگل شناسی و آناتومی پزشکی نیز فعالیت های بسیاری دارد که می توانید انوع و اقسام تجهیزات کالبد شکافی و نحوه مومیایی کردن اجساد مربوط به سال های بسیار دور را ببینید. کسانی که تور تایلند لحظه آخر را از سایت lahzeakhar خریداری کرده اند، حتی در ایام تعطیل نیز برای بازدید عموم پذیرای بازدیدکنندگان است. قیمت بلیط ورودی از موزه مرگ تایلند معروف به موزه پزشکی سیراج برای هر فرد 200 بات تایلندی است که برای کودکان زیر 18 سال قیمت بلیط ورودی در حدود 25 بات می باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.