| کد خبر: 205636 |

پروازهای فرودگاه ارومیه با وجود بارش برف پابرجاست

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی با اشاره به کاهش دید افقی در باند فرودگاه ارومیه به ۶۰۰ متر بر اثر بارش برف گفت: با این وجود، پروازهای این فرودگاه پابرجاست و صبح امروز نیز پرواز هواپیمایی آتا از این فرودگاه به مقصد تهران انجام شد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی با اشاره به کاهش دید افقی در باند فرودگاه ارومیه به ۶۰۰ متر بر اثر بارش برف گفت: با این وجود، پروازهای این فرودگاه پابرجاست و صبح امروز نیز پرواز هواپیمایی آتا از این فرودگاه به مقصد تهران انجام شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، محمدعلی نائل قراملکی افزود: با وجود بارش برف، مشکلی در مسیر باند هواپیمایی و فرودگاه ارومیه وجود ندارد و پنج پرواز ورودی و ۶ پرواز خروجی امروز طبق برنامه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین یک پرواز ورودی خارجی و یک پرواز خروجی خارجی در برنامه امروز فرودگاه ارومیه وجود دارد که طبق برنامه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باند فرودگاه ارومیه برای نشست و برخاست هواپیما آماده است، اظهار داشت: تلاش بی‌وقفه تیم عملیات زمستانی فرودگاه برای عملیاتی نگهداشتن باند و انجام ایمن پروازها ادامه دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به بارش‌های اخیر و تداوم آن، مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پرواز پیش از مراجعه به فرودگاه ارومیه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی اضافه کرد: شماره تماس‌های ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۳۲۷۷۷۷۶۶ - ۰۴۴ پاسخگوی مسافران است و آنان می‌توانند از این طریق از وضعیت پروازهای این فرودگاه یا تاخیرهای احتمالی اطلاع یابند.

«قراملکی» با اشاره به اینکه پروازهای این فرودگاه بدون مشکل انجام شده‌، تاکید کرد: از زمان اعلام پیش‌بینی بارش برف تمام تدابیر لازم اندیشیده شده‌است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

آذربایجان‌غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل توجهی از پروازهای این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود؛ تهران، مشهد و استانبول سه مسیر پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می‌رود.

روزانه به طور متوسط پنج پرواز و هفته‌ای ۳۹ پرواز، شامل ٢ پرواز به مقصد مشهد و ٢ پرواز به مقصد استانبول و ۳۵ پرواز به مقصد تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.