| کد خبر: 205562 |

◄ دستگیری قاتل کارمند اداره راهداری کرمان

محمد حسین گل‌رسان‌ کرمانی که در این حادثه با چاقو به قتل رسید رئیس اداره پیمان و رسیدگی به قراردادهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان بود.

تین نیوز
هفته گذشته در حالی که خبرهای مربوط به بحران برف استان‌های شمالی بیشترین توجهات را به خود جلب کرده بود، خبر قتل یکی از کارمندان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان توسط یکی از مراجعه کنندگان در حاشیه قرار گرفت.

2DZEWi3YP8Bf

 به گزارش تین نیوز، محمد حسین گل‌رسان‌ کرمانی که در این حادثه با چاقو به قتل رسید رئیس اداره پیمان و رسیدگی به قراردادهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان بود و حدود 18 سال سابقه خدمت داشت.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در پیام‌های خود در این زمینه عنوان کرده‌اند که قاتل از طریق پارکینگ وارد ساختمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان شده و سلاح سرد را در روزنامه پنهان کرده بود.به گفته کاربران، ارزش مالی موضوع مورد اختلاف بین قاتل و مقتول که موجب این حادثه شده چیزی حدود 30 میلیون تومان بوده است.فیلم زیر نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که چگونگی دستگیری این فرد در محوطه اداره را نشان می‌دهد.

به گزارش تین نیوز، آن‌چنان که محمد زنگی‌آبادی مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به ایسنا گفته این اتفاق روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه رخ داده است.

به گفته مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان، ضارب ظاهرا مسئول یک شرکت راهسازی بوده و واحد نظارت و بازرسی اعلام کرده بود که براساس قراردادهای منعقد شده، کارها به درستی انجام نشده و استانداردها رعایت نشده است و آقای گل‌رسان نیز که رئیس اداره پیمان و رسیدگی به قراردادها این اداره کل بود، به ضارب اعلام می‌کند که روند اجرای کار خود را اصلاح کند.

وی افزود: قاتل در حدود ۱۰ روز پیش نیز به این اداره مراجعه می‌کند که در درگیری با نگهبان این مجموعه ضربه چاقویی به شانه نگهبان می‌زند و فرار می‌کند و روز دوشنبه 21 بهمن نیز در حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به اداره کل مراجعه می‌کند و با کارد آشپزخانه به آقای گل‌رسان که در حال کار کردن بود حمله و کارد را در قلب همکار ما فرو می‌کند.

زنگی‌آبادی تاکید کرد: قاتل اقدام به فرار می‌کند که توسط نگهبانان این مجموعه در محوطه اداره کل دستگیر می‌شود که پس از حضور نیروهای انتظامی پس از حدود ۴۵ دقیقه بعد از تماس ما، در محل حادثه حاضر شده و ضارب را تحویل گرفتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.