| کد خبر: 205399 |

◄ واکنش شرکت «صباح» به اعتراض رانندگان درباره یک تبلیغ تلویزیونی

اعتراض رانندگان کامیون به پخش تیزر نامتعارف تبلیغاتی متعلق به یک شرکت لبنیاتی موجب شد تا این شرکت دست به اصلاحاتی در ساخت این تیزر تبلیغاتی بزند.

تین نیوز

اعتراض رانندگان کامیون به پخش تیزر نامتعارف تبلیغاتی متعلق به یک شرکت لبنیاتی موجب شد تا این شرکت دست به اصلاحاتی در ساخت این تیزر تبلیغاتی بزند. 

به گزارش تین نیوز، در روزهای اخیر پخش یک تیزر تبلیغاتی متعلق به شرکت لبنیاتی حاشیه ساز شد و رانندگان در نامه ای به رئیس صدا و سیما نیز اعتراض خود را اعلام کردند. 

photo_2020-02-11_21-58-45

داوود فلاحی فعال حوزه حمل و نقل جاده ای در این باره به خبرنگار تین نیوز گفت: این که به جای یک راننده یک گاو پشت یک کامیون بنشانند توهین به رانندگان است.

وی افزود: ما رانندگان نسبت به این اقدام ناراحت هستیم و درخواست این داریم که این تبلیغ هرچه زودتر حذف شود.

این در حالی است که مسئول بخش بازرگانی شرکت صباح در گفتگو با تین نیوز گفت: این تبلیغ فقط بهره گرفتن از  فضای انیمیشن و کارتون بوده و هیچ توهینی نسبت به راننندگان زحمتکش جامعه نبوده است. 

وی افزود: به دلیل ناراحتی رانندگان طی صحبت هایی که شده قرار است از دو روز دیگر بخش‌های مورد اعتراض رانندگان در این تیزر حذف شود. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 11 6

    رانندگان عزيز يك كم جنبه داشته باشيد

    • ناشناس 5 5

      چشم امری باشه

  • ناشناس 5 9


    دلنوشته فرزند برای پدر؛

    نام: ...نام خانوادگی: ...شماره شناسنامه: ...نام پدر: ...شغل پدر: "راننده".

    شغل پدر از پارامترهایی است که در فرم های ثبت مشخصات فردی جای خالیش را تا کنون با کلمه "راننده" پر کرده ام، میکنم و خواهم کرد.خیلی وقتها متوجه تغییر رفتار و نوع نگاه آدمها پس از دانستن شغل پدرم می شدم.

    میگفتند راننده ها لات و لاابالی هستند. عرق میخورند. تریاک و عربده میکشند. فحش و ناسزا ورد زبانشان است.

    پدر! تابستانها که همراهت می آمدم حواسم بود ولی هیچ کدام از این کارهایی را که میگفتند، نه تو انجام میدادی نه دوستانت که می دیدمشان.

    سالها گذشته است از آن دوران و الان که بیشتر است از دو دهه است که خودم شاغل هستم و به دلیل شغلم که با اکثر مشاغل سروکار دارم پاسخ خیلی سوالهایم را گرفته ام.
    الان میدانم سیستم حمل ونقل سنگین به دلیل قدرتی که دارد و میتواند کارتل های اقتصادی را به زانو درآورد، باید تحقیر شود، باید ضعیف بماند، باید جایگاه اجتماعی نداشته باشد تا زورگویان بتوانند به کارشان ادامه دهند.

    یادم هست زمان جنگ که فرمان تخلیه بنادر صادر شد چه دلسوزانه بنادر را تخلیه کردید تا مردم دچار کمبود کالا، مخصوصا کالاهای اساسی نشوند. اما پس از جنگ فقط از رشادتهای نظامیان گفته شد. شما که رشادت نداشتید تمام مهمّات ، ادوات و تجهیزات سنگین در جبهه با دستان پرتوان و شانه های سترگ مسولین فعلی و جان برکفان آن موقع جابجا شد.

    شما موقع رانندگی کردن چشمتان فقط به جاده و خطوط مقطع و ممتدش دوخته میشود ولی هستند اقشار مختلفی که سرکارشان چشمشان به ناموس دیگران دوخته می شوند.
    هستند صنوفی که دوره های هفتگی در باغهایشان برگزار میکنند. عرق میخورند، تریاک میکشند و ... .
    هستند مشاغلی که سلام و علیکشان فحش خواهر و مادر است.

    بارها دیده ام که راننده ای که زیر سایه آن غول آهنی، وسط بیابانی که هیچ کس جز خود و خدایش نیست در برابر خدایش سر تعظیم فرود می آورد.
    و هزاران مرتبه هم دیده ام دیگرانی که نمازشان را برای رئیس و اداره و از ترس این و آن می خوانند.

    در بین بدهکاران کلان بانکی نام راننده ای نوشته نشده، در عوض نام همانهایی نوشته شده که شما را لاابلی میخوانند.

    بارها دیده ام سواری هایی که در جاده مانده اند و رانندگان کامیون بدون چشم داشت کمکشان کرده تا به راهشان ادامه دهند.
    در عوض پزشکانی را هم دیده ام تا زیرمیزیشان را دریافت نکرده اند به داد بیمار نرسیده اند، کارمندانی دیده ام تا رشوه نگرفته اند کار ارباب رجوع را انجام نداده اند.
    راننده ای را دیده ام که وقتی پسرش به استخدام دولت درآمد گفت حلالت نخواهم کرد اگر مردم را اذیت کنی و چوب لای چرخ ارباب رجوع بگذاری در عوض دیده ام پدران و فرزندان پیشانی پینه بسته ای که خون ارباب رجوع را در شیشه میکنند و نان همکارشان را آجر.

    پ.ن : بخاطر توهینی که شرکت صباح در کلیپ تبلیغاتیش به جامعه رانندگان کرد.
    #من_صباح_نمیخرم

  • علی علی 12 2

    برید بابا شما هم که تا ی جیزی میشه بهتون بر میخوره چون گاو تو کامیون نشسته توهین به راننده شده این حرفه اخه این دلیله اخه

  • دانیال 8 0

    خجالت بکشید چون تو یه تبلیغ کارتونی گاو پشت کامیون بوده پس یعنی گفته راننده ها گاون به خدا خجالت داره

  • حسام 0 8

    من و پدرم و همه ی شوفر ها دارن تو جاده جون میکنیم برای نون حالال اون وقت عکس گاو رو شوفر میکنن حیف که نمی تونم فش بنویسم