| کد خبر: 205392 |

حمل‌ونقل برقی در کشور توسعه می‌یابد

ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در یک همکاری مشترک با پژوهشگاه نیرو نسبت به ارتقای سیستم حمل و نقل با تمرکز بر برقی‌سازی نقلیه عمومی و شخصی اقدام کرده است.

تین نیوز

ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در یک همکاری مشترک با پژوهشگاه نیرو نسبت به ارتقای سیستم حمل و نقل با تمرکز بر برقی‌سازی نقلیه عمومی و شخصی اقدام کرده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، این همکاری دو جانبه که ذیل یک تفاهم‌نامه همکاری مشترک صورت می‌گیرد، با هدف تقویت هر چه بیشتر تعاملات علمی و فناورانه حوزه حمل‌ونقل پیشرفته و ارتقای این سیستم با تمرکز بر برقی‌سازی نقلیه عمومی و شخصی در کشور اجرایی خواهد شد.

منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم امضای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: دانش علمی و فنی برای ساخت خودروهای برقی در کشور وجود دارد و امیدواریم با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری و حمایت ارگان‌های دولتی، زیرساخت‌های لازم برای توسعه صنعتی خودروهای برقی فراهم شود.

وی افزود: ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌ها و ایده‌پردازان این حوزه حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

به گفته منطقی، با حمایت وزارت نیرو و اجرای تفاهم‌نامه، زیرساخت‌های لازم برای احداث ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی فراهم خواهد شد.

بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته تصریح کرد: با توجه به کارهای ریشه‌ای که در وزارت نیرو و مجموعه پژوهشگاه نیرو انجام شده، به‌نظر می‌رسد زیرساخت‌ها جامع و کامل دیده شده و مسیر موفقی خواهد داشت. این ستاد هم در مسیری که در پیش گرفته شده و در هر جا که لازم است تسریعی در کار باشد، حمایت کرده و در کنار پژوهشگاه خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.