| کد خبر: 205380 |

تاخیر دو پرواز به مقصد اردبیل به دلیل بارش برف

مدیرکل فرودگاهای استان اردبیل گفت: پرواز ساعت ۰۹:۲۰ ایران ایر و پرواز ساعت ۱۱:۲۰ شرکت آسمان از تهران به مقصد اردبیل با تاخیر انجام می شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاهای استان اردبیل گفت: پرواز ساعت ۰۹:۲۰ ایران ایر و پرواز ساعت ۱۱:۲۰ شرکت آسمان از تهران به مقصد اردبیل با تاخیر انجام می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید فخرالدین هاشمی مدیرکل فرودگاه های اردبیل از تاخیر دو پرواز ایران ایر و آسمان در مسیر تهران - اردبیل خبر داد و گفت: از روز گذشته بارش برف در اردبیل شروع شد اما علی رغم بارش شدید برف تمام پروازها انجام گرفت.

او ادامه داد: از صبح امروز نیز در استان اردبیل، بارش کولاک را داریم و قسمت هایی از باند به وسیله برف اشغال شده است. منتظریم باد کمی فروش کند تا بتوانیم نسبت به برف روبی باند اقدام کنیم، به همین دلیل پرواز ساعت ۰۹:۲۰ ایران ایر و پرواز ساعت ۱۱:۲۰ شرکت آسمان از تهران به مقصد اردبیل تاخیر دارند.

هاشمی درباره تجهیزات برف روبی فرودگاه اردبیل نیز توضیحاتی ارایه کرد و گفت: ۴ دستگاه خودرو با تیغه های ۶ متری، دو خودرو باتیغه های ۳ متری، یک دستگاه تراکتور، یک دستگاه لودر، یک دستگاه مایع پاش و یک دستگاه برف خور از جمله تجهیزات برف روب فرودگاه اردبیل محسوب می شوند که با استفاده از این تجهیزات کار برف روبی باند انجام می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.