| کد خبر: 205373 |

اسکان اضطراری بیش از ۵ هزار نفر متاثر از برف و کولاک

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵ هزار و ۴۴۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و ۸۰۹ خودرو نیز از برف رهاسازی شده اند.

تین نیوز

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵ هزار و ۴۴۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و ۸۰۹ خودرو نیز از برف رهاسازی شده اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش امدادرسانی در برف و کولاک از ١٩ بهمن تا ساعت ٠۵:٣٠ صبح ۲۳ بهمن، افزود: ٢١ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان در ۴ روز گذشته تحت تأثیر برف و کولاک بوده و امدادگران در ۱۴۰ محور کوهستانی خدمات امدادی لازم را به ۱۶ هزار و ۸۴۵ تن از هموطنان ارائه کرده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی هلال احمر در ١۴٠ محور کوهستانی برف‌گیر خبر داد و گفت: امدادگران علاوه بر امدادرسانی به ۲۰ هزار و ۷۱۶ تن از هموطنان، ۱۰۰ نفر را نیز به مناطق امن منتقل کردند.

وی با اشاره به انتقال ۱۰۰ نفر به نقاط امن و ۲۴ نفر به مراکز درمانی، افزود: همچنین ۵ هزار و ۴۴۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و ۸۰۹ خودرو نیز از برف رهاسازی شده است.

سلیمی با اشاره به فعالیت ۲۷۵ تیم امدادی شامل یک هزار و ۳۷۶ امدادگر و نجاتگر برای ارائه خدمات امدادی به متاثران از برف و کولاک، اظهار کرد: ۴ هزار و ۲۲۷ تخته پتو، یک هزار و ۳۸۸ بسته غذایی، یک هزار و ۹۴۷ کیلوگرم خرما، ۱۲ هزار و ۵۲۴ قرص نان، ۶ هزار و ۱۱۰ بطری آب معدنی، ۷ هزار و ۲۶۵ بسته بیسکویت و ۳ هزار و ۷۰۴ قوطی کنسرو میان متاثران توزیع شده و امدادرسانی در اردبیل، گیلان و مازندران ادامه دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.