| کد خبر: 205321 |

یخبندان در ۲۴ استان

امروز شدت بارش‌ها در استان‌های مازندران، هرمزگان، گیلان، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان است همچنین پدیده گردوخاک در جنوب شرق و شرق کشور و برخی مناطق مرکزی کشور، دور از انتظار نیست. امروز دریای خزر مواج است و در سه روز آینده خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود، ضمن آنکه روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه دریای عمان مواج است.

تین نیوز

 امروز شدت بارش‌ها در استان‌های مازندران، هرمزگان، گیلان، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان است همچنین پدیده گردوخاک در جنوب شرق و شرق کشور و برخی مناطق مرکزی کشور، دور از انتظار نیست. امروز دریای خزر مواج است و در سه روز آینده خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود، ضمن آنکه روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه دریای عمان مواج است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فرارو، کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز‌های پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در اغلب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و در این مدت در بیشتر مناطق کشور دما بین ۵ تا ۱۰ درجه افزایش می‌یابد.

فریبا گودرزی ، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز سامانه بارشی در سواحل خزر، شمال‌شرق کشور و دامنه جنوبی البرز به صورت بارش برف و وزش باد فعال است، همچنین امروز در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، خراسان جنوبی و جنوب کرمان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید داریم.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: امروز در برخی نقاط شمال غرب، همچنین دامنه‌های زاگرس مرکزی و استان‌های لرستان، چهار محال و بختیاری و شمال خوزستان بارش پراکنده داریم.

وی افزود: امروز شدت بارش‌ها در استان‌های مازندران، هرمزگان، گیلان، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان است همچنین پدیده گردوخاک در جنوب شرق و شرق کشور و برخی مناطق مرکزی کشور، دور از انتظار نیست.

گودرزی افزود: امروز دریای خزر مواج است و در سه روز آینده خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود، ضمن آنکه روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه دریای عمان مواج است.

وی افزود: روز چهارشنبه دما در نیمه شرقی کشور کاهش می‌یابد و شاهد بارش پراکنده و وزش باد شدید در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و شرق و جنوب کرمان خواهیم بود و از بعدازظهر ناپایداری‌ها در این مناطق کاسته می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز‌های پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در اغلب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است، ولی در مرز‌های غربی آذربایجان غربی و کردستان بارش پراکنده خواهیم داشت.

گودرزی افزود: در این مدت در بیشتر مناطق کشور دما بین ۵ تا ۱۰ درجه افزایش می‌یابد و شنبه در شمال غرب کشور و غرب سواحل خزر بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی در تشریح وضعیت جوی استان گیلان بیان کرد: بارش‌ها تا اوایل امشب در گیلان ادامه دارد و سپس به پایان می‌رسد البته در گیلان به دلیل بارش برف، یخبندان داریم.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران فردا صاف همراه با وزش باد شدید در برخی ساعات، پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۴ درجه بالای صفر و ۴ درجه زیر صفر خواهد بود.

وی اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و زنجان و شهرکرد با کمینه دمای ۱۲ درجه زیر صفر و همچنین اردبیل با کمینه دمای ۱۴ درجه صفر، سردترین مرکز استان خواهند بود.

گودرزی اضافه کرد: فردا در ۲۴ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.