| کد خبر: 205286 |

​فرودگاه خرم‌آباد با توجه به آب و هوا فعلی پروازهای دارای ریسک بالا را نمی‌پذیرد

​وزیر راه و شهرسازی گفت: فرودگاه خرم‌آباد از لحاظ دسته‌بندی دارای ریسک بالاست و شرکت‌های هواپیمایی با توجه به آب و هوا فعلی پروازهای دارای ریسک بالا را نمی‌پذیرد و این موضوعی است که با مدیریت نیست و وزیر هم نمی‌تواند مداخله کند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: فرودگاه خرم‌آباد از لحاظ دسته‌بندی دارای ریسک بالاست و شرکت‌های هواپیمایی با توجه به آب و هوا فعلی پروازهای دارای ریسک بالا را نمی‌پذیرد و این موضوعی است که با مدیریت نیست و وزیر هم نمی‌تواند مداخله کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،محمد اسلامی ظهر امروز در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی استان لرستان در رابطه با  لغو پروازهای صبح فرودگاه خرم‌آباد و تغییر ساعت آنها اظهار داشت: فرودگاه خرم‌آباد از لحاظ دسته‌بندی دارای ریسک بالاست و شرکت‌های هواپیمایی با توجه به آب و هوا فعلی پروازهای دارای ریسک بالا را نمی‌پذیرد و این موضوعی است که با مدیریت نیست و وزیر هم نمی‌تواند مداخله کند.

وی افزود: برای کاهش ریسک پرواز باید اقداماتی مانند تغییر ساعات پرواز، تطویل باند و نصب تجهیزات انجام شود تا ضریب ایمنی پرواز افزایش یابد.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: به خاطر موقعیت جغرافیایی فرودگاه خرم‌آباد، این فرودگاه همچنان دارای ریسک بالا است و پروازهای صبح زود هم یکی از عواملی است که ریسک پرواز را به همراه دارد  و به‌دلیل ضریب ریسک، نخستین پروازهای فرودگاه خرم‌آباد بین ساعات 10 و 11 صبح انجام می‌شوند پس بای گفت ریسک پروازی قابل مذاکره نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.