| کد خبر: 205182 |

◄ بهره برداری از 56 پروژه ریلی به ارزش 600 میلیارد تومان

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که در دهه فجر ۵۶ پروژه در سطح شبکه ریلی کشور به ارزش ۶۰۰ میلیارد به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که در دهه فجر ۵۶ پروژه در سطح شبکه ریلی کشور به ارزش ۶۰۰ میلیارد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سعید رسولی در مراسم افتتاحیه ۵۶ طرح ریلی کشور گفت: این ۵۶ طرح ریلی در بخش‌های مختلفی از جمله، بهسازی و نوسازی خطوط ریلی، بهسازی خدمات ایستگاهی، بخش‌های ارتباطی و علائم الکترونیکی و هوشمند سازی انجام می‌شود.

وی گفت: یکی از این پروژه احداث خطوط عریض اینچه برون برای افزایش بهره‌وری شبکه ریلی کشور است.

رسولی افزود: یکی از اقدامات مهم دیگر بازسازی و به سازی در بعضی از خطوط ریلی بود که به دلیل فرسوده شدن منجر به کاهش سرعت سیر ناوگان و کاهش بهره‌وری شده بود.

مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه این اقدام در جهت افزایش سرعت سیر و بهره‌وری بیشتر است، ابراز کرد: احداث خطوط عریض و نرمال اینچه برون توسط بخش غیردولتی انجام شده است.

رسولی ادامه داد: یکی از اقدامات دیگری که منجر به تقاضای بیشتر مردم برای مسافرت به وسیله قطار است، ارتقای کیفیت خدمات دهی به مردم است و در این راستا به سازی خدمات ایستگاهی در دستور کار است.

رسولی در خصوص پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی گفت: در ۶ روزی که از پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی می‌گذرد بیش از ۴۵۰ هزار بلیت فروخته شده است که نسبت به سال قبل ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین به لطف تلاش و کوشش درگاه‌های اینترنتی فروش بلیت، اختلالی در فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی وجود نداشته و فروش اینترنتی نسبت به سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.