| کد خبر: 205178 |

◄ تبلیغات انتخابات و حقوق پاکبانان

پیروزی در اخلاق شهروندی پلی است برای موفقیت در کارزار انتخابات و خدمتگزاری مطلوب به عنوان نماینده مردم در مجلس!

تین نیوز

 کاندیداهای عزیز! اگر می‌خواهید نماینده خوبی برای مردم در مجلس شورای اسلامی‌باشید، در ایام تبلیغات انتخابات باید به حقوق شهر، پاکبانان و شهروندان احترام بگذارید! چرا که پیروزی در اخلاق شهروندی پلی است برای موفقیت در کارزار انتخابات و خدمتگزاری مطلوب به عنوان نماینده مردم در مجلس!

با شروع تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی‌بازار تراکت‌ها، بنرها و پوسترهای انتخاباتی داغِ داغ است. به طوریکه چهره شهرها را حسابی تغییر می‌دهد. رقابت‌های انتخاباتی علاوه بر کرسی‌های نمایندگی به محل چسباندن پوسترهایشان نیز کشیده شده به طوری که طرفداران نامزدها همواره به دنبال مکان‌هایی برای چسباندن پوسترهایشان هستند که دست رقبا به آن نرسد. روزهای انتخاباتی به خصوص اگر در ایام آخر سال با خریدهای نوروزی همراه باشد، سخت‌ترین روزهای کاری برای کارگران و پاکبانان عزیز در سطح شهر است.

همه ما در هر جایگاهی که باشیم نسبت به شهر و شهروندان، حقوق و تکالیفی داشته که ملزم به رعایت و تکریم آن هستیم. از جمله حقوق شهروندی که در کارزار انتخاباتی فراموش می‌شود، حقوق پاکبانان زحمتکش و شهر بوده که با چسباندن پوسترهای تبلیغاتی باعث ایجاد زحمت و هزینه مضاعف برای شهر و پاکبانان عزیز می‌شود.

این انصاف نیست که برای پیروز شدن در انتخابات، اخلاق شهروندی را زیر پا بگذارید و با چاپ بیش از اندازه تبلیغات کاغذی ضمن کمک به نابودی درختان، چهره زیبای شهر را مخدوش و نفرت‌انگیز کنید!

این انصاف نیست که هزینه جمع‌آوری و پاکسازی زباله‌های کاغذی تبلیغات انتخاباتی شما کاندیداها را شهر از محل بیت‌المال بپردازد و زحمتش بر دوش پاکبانان و کارگران باشد!

مردم شما را می‌بینند و رفتار انتخاباتی شما را قضاوت خواهند کرد! چه بسا که در نحوه انتخاب کاندیدای مورد نظرشان نیز تاثیر بگذارد!

بنابراین چه نیکوست که قبل از فکر کردن به پیروزی در انتخابات، سعی کنید در اخلاق شهروندی به خصوص رعایت و تکریم حقوق شهر، شهروندان و پاکبانان پیروز شوید تا پس از اتمام رقابت، فارغ از هر نتیجه‌ای، سربلند باشید!

یقینا فردی که نتواند حقوق شهر و شهروندان را رعایت کند نمی‌تواند نماینده شایسته‌ای برای مردم در مجلس شورای اسلامی‌باشد. لذا پیروزی در اخلاق شهروندی پلی است برای موفقیت در کارزار انتخابات و خدمتگزاری مطلوب به عنوان نماینده مردم در مجلس!

در پایان برایتان آرزومندم پیروز و سربلند باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.