| کد خبر: 205167 |

‌فروش ۴۳۳هزار صندلی قطارهای نوروز/تکمیل ظرفیت ۸ مسیر در روزهای پرتقاضای عید

معاون مسافری راه‌آهن گفت: در ‌مسیرهای اصفهان-مشهد، بندر‌عباس-تهران، تبریز-مشهد، تهران-بندرعباس، تهران-شیراز، شیراز-تهران، مشهد-اصفهان و مشهد-تبریز، ظرفیت قطارها برای برخی روزهای پرتقاضای نوروز، تکمیل شد.

تین نیوز

معاون مسافری راه‌آهن گفت: در ‌مسیرهای اصفهان-مشهد، بندر‌عباس-تهران، تبریز-مشهد، تهران-بندرعباس، تهران-شیراز، شیراز-تهران، مشهد-اصفهان و مشهد-تبریز، ظرفیت قطارها برای برخی روزهای پرتقاضای نوروز، تکمیل شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، میرحسن موسوی درباره آخرین وضعیت پیش‌‌فروش بلیت قطارهای نوروزی، ‌اظهار داشت: از ۱۴ بهمن‌ماه پیش‌فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی آغاز شد و روز ۱۵ بهمن‌ماه نیز پیش‌فروش حضوری بلیت‌ها از طریق آژانس‌ها و مراکز فروش در سراسر کشور آغاز شد.

معاون مسافری راه‌آهن بیان کرد: ۴۰ درصد بلیت قطارهای نوروزی پیش‌فروش شده است و در برخی ایام برای برخی مسیرهای پرتردد، ظرفیت کامل فروش رفته است و در برخی مسیرها، در حال حاضر بلیت موجود است.

‌وی ادامه داد: با توجه به پیش فروش بلیت قطارهای نوروز ۹۹ در مورخه ۱۴ و ۱۵ بهمن سال جاری، در مقایسه پنج روز آغازین پیش‌فروش بلیت‌های نوروز ۹۹ با پنج روز اول فروش بلیت‌های نوروز ۹۸ ‌می‌توان گفت: فروش کل در پنج روز آغازین نوروز ۹۹ برابر با ۴۳۲‌هزار و ۹۹۹ نفرصندلی است در حالی که ‌فروش کل در پنج روز آغازین نوروز ۹۸ برابر با ۳۸۸‌ هزار و ۷۵۱ نفرصندلی بود.

معاون مسافری راه‌آهن ادامه داد: همچنین فروش در مراکز فروش برای بلیت‌های نوروز ۹۹ برابر با ۲۴۶هزار و ۱۵۹ نفرصندلی بود که ۵۳ درصد پیش‌فروش را شامل می‌شود در حالی که فروش بلیت‌های نوروز ۹۸ در ‌مراکز فروش ۹۸ برابر با ۲۶۵هزار و ۸۷۵ نفرصندلی بود که ‌۶۹ درصد پیش‌‌فروش را شامل می‌شد.

‌موسوی بیان کرد: ‌فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروز ۹۹ برابر با ۱۸۶ هزار و ۸۳۶ نفر صندلی است که ۴۳ درصد پیش‌‌فروش را شامل می‌شود‌ در حالی که فروش اینترنتی نوروز ۹۸ برابر با ۱۲۲هزار و ۸۷۶ نفرصندلی بود که ۳۱ درصد پیش‌فروش‌ها را شامل می‌شد.

وی همچنین درباره مسیرهای تکمیل ظرفیت شده برای برخی از روزهای خاص ایام پیک نوروز، گفت: در ‌مسیرهای اصفهان-مشهد، بندر‌عباس-تهران، تبریز-مشهد، تهران-بندرعباس، تهران-شیراز، شیراز-تهران، مشهد-اصفهان و مشهد-تبریز ظرفیت‌ها برای ایام پرتقاضای نوروز تکمیل شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.