| کد خبر: 205155 |

۲ نفر در تصادف رانندگی جاده سقز - بانه کشته شدند

فرمانده پلیس راه انتظامی کردستان از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در جاده سقز به بانه میان ۲ دستگاه خودرو خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر کشته و سه نفر نیز مصدوم شدند.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه انتظامی کردستان از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در جاده سقز به بانه میان ۲ دستگاه خودرو خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر کشته و سه نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  ایرنا، سرهنگ عیسی گوهری اظهار داشت: راننده خودروی سواری پژو که از بانه به سمت سقز در حرکت بود پس از ترمز گرفتن به دلیل لغزندگی جاده کنترل خود را از دست داد و با پاترول در سمت مقابل برخورد کرد.

وی با اشاره به شرایط جوی و بارش باران و برف در جاده‌های استان کردستان افزود: در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان این خودروها کشته شده و سه نفر نیز مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ گوهری با بیان اینکه این حادثه ساعتی پیش در محور سقز بانه حوالی روستای میرده روی داد، اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه سواری پژو را بخاطر ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و برخورد با وسیله سمت مقابل مقصر اعلام کردند.

فرمانده پلیس راه کردستان با اشاره به مسدود شدن محور سروآباد به اورامان در محدوده گردنه ژالانه از ساعت ۱۵ امروز به دلیل کولاک تا اطلاع ثانونی، یادآور شد: رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان کردستان دارند حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند چرا که در برخی از مسیرها همچون گردنه‌ها تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

استان کردستان در یک منطقه سرد و کوهستانی واقع شده و هر سال بارش باران در این استان از اوایل پاییز شروع می شود. همچنین جاده‌های بین شهری این استان دارای ۳۸ گردنه برفگیر و جاده‌های روستایی نیز دارای ۶۶ گردنه برفگیر بوده که این گردنه ها هنگام بارش باران عمدتا شاهد لغزندگی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.