| کد خبر: 205083 |

اجرای طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوس جاده‌ای همدان درایام نوروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اجرای طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوسی جاده‌ای همدان در ایام نوروز خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اجرای طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوسی جاده‌ای همدان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده پیش از ظهر پنج شنبه در نشست هماهنگی امور راهداری و مسافر که در آستانه سال جدید و در جمع معاونان و رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان برگزار شد، گفت: طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوسی جاده‌ای با هدف افزایش ایمنی سفرهای ناوگان و با تعامل مشترک راهداری و پلیس با شدت و سرعت بیشتری اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری استان همدان به تصادفات بخش ناوگان عمومی و اجرای دستورالعمل‌های ارسالی اشاره کرد و یادآور شد: اگر تصادفی حادث شود و علل و عوامل آن ناشی از عدم نظارت کافی باشد، باید پاسخگو باشیم.

پناهنده با اشاره به ضرورت استفاده از گشت‌های راهداری عنوان کرد: هیچ بهانه‌ای برای ضعف کاری قابل توجیه نیست و اتفاقات و حوادث در ناوگان عمومی باید قبل از اتفاق پیشگیری شود.

پناهنده اضافه کرد: رؤسای شهرستان‌ها باید اکیپ‌های فعال خود را موظف به اطلاع رسانی به موقع کنند چراکه عدم اطلاع مسئولان از مسائل کاری و اتفاقات، ناشی از ضعف کاری محسوب می‌شود.

وی افزود: برای جلوگیری از تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی باید تمهیدات لازم برای استراحت رانندگان، معافیات فنی، الصاق شماره تماس شرکت‌ها و رانندگان و سایر اموری که درصد ایمنی ناوگان عمومی را افزایش می‌دهد، اندیشیده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.