| کد خبر: 205063 |

واژگونی اتوبوس در محور اراک- ملایر ۱۶ مصدوم برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: دیروز راس ساعت ۱۷:۴۵ طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، تصادف و واژگونی اتوبوس در محور جاده اراک- ملایر گزارش شد.

تین نیوز

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: دیروز راس ساعت ۱۷:۴۵ طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، تصادف و واژگونی اتوبوس در محور جاده اراک- ملایر گزارش شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، حسین روستائی افزود: طی این حادثه در محور جاده ملایر به اراک روبروی جاده روستای کمازان تصادفی رخ داد و منجر به واژگونی اتوبوس حامل مسافر شد.

وی اظهارکرد: به محض اطلاع سریعا یک دستگاه خودروی سنگین امداد نجات همراه امدادگران با تجهیزات کامل به محل اعلام شده، اعزام شد و مأموران آتش نشانی به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی خدمات رسانی را اغاز کردند.

روستائی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی تریلی FH با یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری با هم برخورد کرده بودند و در این برخورد باعث واژگونی خودروی اتوبوس شده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر با بیان اینکه  مسافران اتوبوس مورد صدمه قرار گرفتند، گفت: امدادگران موفق شدند مسافران را از داخل اتوبوس خارج کنند و با همکاری نیروهای ۱۱۵ مصدومان را به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر برای مداوا انتقال دادند.

وی با اشاره به اینکه توسط نیروهای انتظامی حاضر در محل هماهنگی های لازم برای انتقال خودروی صدمه دیده به پارکینگ صورت گرفت، یادآور شد:در این حادثه ۱۶ نفر مورد صدمه قرار گرفتند و علت حادثه هنوز اعلام نشده و توسط کارشناسان در دست بررسی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.