| کد خبر: 205009 |

​نمایشگاه های تخصصی فرصتی برای هم افزایی توان صنعتی کشور

​کارشناس ارتباطات بازارشرکت برق و کنترل مپنا در تحلیل اولین همایش و نمایشگاه خودورهای آینده مطرح کرد: نمایشگاه‌ها زمانی برای هم افزایی توان صنعتی کشور هستند.

تین نیوز

کارشناس ارتباطات بازارشرکت برق و کنترل مپنا در تحلیل اولین همایش و نمایشگاه خودورهای آینده مطرح کرد: نمایشگاه ها زمانی برای هم افزایی توان صنعتی کشور هستند

به گزارش تین نیوز، علیرضا اسماعیلی با اشاره به فعالیت های برقی سازی در شرکت مکو اشاره کرد و گفت: مپنا از دو سال پیش با ورود به حوزه حمل و نقل پیشرفته شهری و جاده ای و با نگاهی به مشکلات کلان شهرهای کشور، پروژه خودروهای دوتوان با موتورهای اینویل و سنترال را شروع کرد و همزمان با آن موضوع زیرساخت های مرتبط را با هدف شارژ خودروهای برقی سازی شده را نیز دنبال کرد و امروز با انواع شارژرهای سریع، کند و خانگی در اولین همایش خودروهای آینده شرکت کرده است.

کارشناس ارتباطات بازارشرکت برق و کنترل مپنا عنوان کرد: شرکت مپنا تا کنون  سه مدل شارژر  به صورت شارژرهای تند و کند و دیواری طراحی و تجاری سازی کرده است.

وی توسعه زیرساخت های برقی کردن خودرو و همچنین استفاده بیشتر از این فناوری را نیازمند همکاری شهرداری ها، شورای شهر و دولت دانست و گفت: برقی شدن خودرو ها با وجود اینکه هزینه بالایی دارد اما می تواند در آلودگی زیست محیطی و صوتی و همچنین کاهش سوخت فسیلی نقش زیادی داشته باشد.

اسماعیلی درباره نتایج برگزاری چنین همایش های نیز گفت: برگزاری همایش و نمایشگاه های تخصصی با محوریت خودورهای برقی یا حمل و نقل برقی فرصت خوبی برای جمع آوری شرکت های فعال در این زمینه است و این فرصت را به فعالان می دهد که  با شناخت از فعالیت و ظرفیت های یکدیگر، نیازهای خود را شناسایی و تامین کنند  و با تلاش و همگرایی گام های موثری برای کاهش معظل آلودگی کلان شهرها بردارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.