| کد خبر: 204997 |

مدیرطرح‌های کلان ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری:

◄ حمل ونقل نیازمند حمایت های بیشتر است

​مدیر طرح‌های کلان ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: این همایش سرآغاز توسعه حمل و نقل برقی و انرژی می تواند باشد.

تین نیوز

مدیر طرح‌های کلان ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت:  این همایش سرآغاز توسعه حمل و نقل برقی و انرژی می تواند باشد.

به گزارش تین نیوز،  شهریار زینی در مراسم اختتامیه همایش ملی خودرو های آینده گفت: برای این همایش هماهنگی و همدلی زیادی برای توسعه حمل و نقل برقی بین شرکت های دانش بنیان و بقیه سازمان ها بود.

وی گفت: برای توسعه حمل و نقل برقی نیازمند حمایت های بیشتری از سوی سازمان ها و نهادهای ذی ربط هستیم. یکی از قوانینی که کمک زیادی به توسعه حمل و نقل عمومی می کند قانون ماده ۱۲ است که هر چه زود تر باید جاری شود.

وی با تاکید بر اینکه باید برای حمل و نقل برقی هزینه شود گفت: در همه جای دنیا هزینه حمل و نقل برقی از حمل و نقل دیزلی بیشتر است اما اگر بخواهیم سالم زندگی کنیم باید هزینه آن را پرداخت کنیم.

وی افزود: حمل و نقلی می‌تواند راهی باشد برای پیشگری از بیماری های مختلف به جای اینکه هرینه زیادی را برای درمان آن بپردازیم.

زینی گفت: این همایش بیش از ۱۲۰۰ نفر بازدید کننده داشته است که یک آمار قابل قبول برای این همایش است. همچنین ۲۵ شرکت خصوصی در این همایش صاحب غرفه بودند و محصولات خود را ارائه دادند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.