ماجرای نقص فنی «قطار تبریز-تهران» چه بود؟
مدیر کل راه آهن آذربایجان ماجرای نقص فنی قطار تبریز- تهران را تشریح کرد و گفت: این حادثه حوالی ساعت 21 شب گذشته اتفاق افتاد و بعد از رفع مشکل فنی، قطار راس ساعت 1 بامداد به مسیر خود به سمت تهران ادامه داد.
مدیر کل راه آهن آذربایجان ماجرای نقص فنی قطار تبریز- تهران را تشریح کرد و گفت: این حادثه حوالی ساعت 21 شب گذشته اتفاق افتاد و بعد از رفع مشکل فنی، قطار راس ساعت 1 بامداد به مسیر خود به سمت تهران ادامه داد.
به گزارش تیننیوز به نقل از ایسنا، شاپور ارسلانی در این رابطه اظهار کرد: نقص فنی در کشنده قطار تبریز- تهران، باعث متوقف ماندن قطار در مراغه و تاخیر 4 ساعته شده و در این رابطه امکانات رفاهی و گرمایشی برای مسافران در داخل قطار در ایستگاه مراغه فراهم شد.
وی افزود: با توجه به اینکه رسیدن دیزل امداد از میانه زمانبر بود، از این رو قطار به مدت چهار ساعت در ایستگاه مراغه متوقف ماند و بعد از رسیدن دیزل امداد و رفع مشکل، قطار به مسیر خود ادامه داد.
وی با تاکید بر اینکه مشکل خاصی در این رابطه به وجود نیامد و تمامی مسافران در سلامت کامل هستند، گفت: این قطار350 نفر مسافر داشت که 12 نفر از مسافران خواستار بازگشت به تبریز شدند و تعدادی هم در مراغه بلیت خود را باطل کرده و کل بهای بلیت به آنان عودت داده شد. بقیه مسافران نیز بعد از رفع مشکل فنی، به مسیر خود در این قطار ادامه دادند.
ارسلانی در خاتمه گفت: از مسافران عزیز به خاطر این مشکل و تاخیر چهار ساعته، عذرخواهی میکنیم.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.