| کد خبر: 204872 |

ماجرای نقص فنی «قطار تبریز-تهران» چه بود؟

مدیر کل راه آهن آذربایجان ماجرای نقص فنی قطار تبریز- تهران را تشریح کرد و گفت: این حادثه حوالی ساعت 21 شب گذشته اتفاق افتاد و بعد از رفع مشکل فنی، قطار راس ساعت 1 بامداد به مسیر خود به سمت تهران ادامه داد.

تین نیوز

مدیر کل راه آهن آذربایجان ماجرای نقص فنی قطار تبریز- تهران را تشریح کرد و گفت: این حادثه حوالی ساعت 21 شب گذشته اتفاق افتاد و بعد از رفع مشکل فنی، قطار راس ساعت 1 بامداد به مسیر خود به سمت تهران ادامه داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، شاپور ارسلانی در این رابطه اظهار کرد: نقص فنی در کشنده قطار تبریز- تهران، باعث متوقف ماندن قطار در مراغه و تاخیر 4 ساعته شده و در این رابطه امکانات رفاهی و گرمایشی برای مسافران در داخل قطار در ایستگاه مراغه فراهم شد.

وی افزود: با توجه به این‌که رسیدن دیزل امداد از میانه زمانبر بود، از این رو قطار به مدت چهار ساعت در ایستگاه مراغه متوقف ماند و بعد از رسیدن دیزل امداد و رفع مشکل، قطار به مسیر خود ادامه داد.

وی با تاکید بر این‌که مشکل خاصی در این رابطه به وجود نیامد و تمامی مسافران در سلامت کامل هستند، گفت: این قطار350 نفر مسافر داشت که 12 نفر از مسافران خواستار بازگشت به تبریز شدند و تعدادی هم در مراغه بلیت خود را باطل کرده و کل بهای بلیت به آنان عودت داده شد. بقیه مسافران نیز بعد از رفع مشکل فنی، به مسیر خود در این قطار ادامه دادند.

ارسلانی در خاتمه گفت: از مسافران عزیز به خاطر این مشکل و تاخیر چهار ساعته، عذرخواهی می‌کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.