| کد خبر: 204740 |

◄ چرا پرواز استانبول- تبریز در تهران فرود آمد؟

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر تور از فرود هواپیمای استانبول- تبریز این ایرلاین، در فرودگاه امام خمینی تهران به دلیل برودت هوا خبر داد.

تین نیوز

در حالی که مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور از فرود هواپیمای استانبول- تبریز این ایرلاین، در فرودگاه امام به دلیل برودت هوا خبر داده، در فضای مجازی کلیپی کوتاه منتشر شده که مدعی است نیروهای آتش نشانی فرودگاه امام  در حال فوم پاشی به موتور شماره 1هواپیمای ایرباس A300-600 شرکت ایران ایرتور هستند.

مدیر روابط عمومی ایران ایرتور، در گفت و گو با خبرنگار ما با رد این فیلم منتشر شده، عنوان کرد: فقط شرایط جوی موجب فرود این هواپیما در فرودگاه امام شده است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس اطلاعات اولیه، هواپیمای ایرباس ایران ایرتور که بامداد امروز قرار بود از استانبول به تبریز برسد در فرودگاه امام فرود آمده است.

رضا رضایی- مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور- در این باره گفته است: از آن جا که هوای تبریز خراب بود و برودت هوا سبب شد که هواپیمای ما در تبریز نتواند فرود بیاید بنابراین آن را در فرودگاه امام به عنوان فرودگاه جایگزین نشاندیم.

وی افزود: این هواپیما هیچ مشکل و نقص فنی نداشته و بسیاری از ایرلاین ها به دلیل برودت هوا پروازهای خود به مقصد تبریز را تعلیق یا باطل کردند اما از آن جا که پرواز ما خارجی بود تصمیم گرفتیم آن را در فرودگاه امام تهران بنشانیم.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در پاسخ به سوالی مبنی بر این که مسافران این پرواز چطور به مقصد خودشان یعنی تبریز رسیده اند، گفت: این  هواپیما از زمان فرود در فرودگاه امام خمینی منتظر ماند و در حال حاضر و پس از حل مشکل برودت هوا، مسافران با همان هواپیمابه مقصد تبریز در حال عزیمت هستند و هم اکنون این پرواز در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    سلام.اینطور نیست. شرایط جوی خیلی هم خوب بوده.اصل قضیه اینه که در نزدیکی تبریز ، نور خیره کننده ای توجه خلبان محترم رو جلب کرده و ایشون به تصور اینکه این نور میتونه موشک باشه فرار رو بر قرار ترجیح داده و پس از مدتی پرواز متوجه شده که به نزدیک تهران رسیده به همین دلیل درخواست فرود کرده از برج مراقبت فرودگاه امام.اهالی نزدیک فرودگاه تبریز مشاهده ی نور رو تایید کردن اما هنوز منشاء نور معلوم نیست .