| کد خبر: 204672 |

وین، شهر دوچرخه سواری

شهروندان در وین(پایتخت اتریش) استفاده از دوچرخه را به سایر وسایل نقلیه ترجیح می‌دهند و مقامات محلی نیز قصد دارند در این زمینه سرمایه گذاری کنند.

تین نیوز

شهروندان در وین(پایتخت اتریش) استفاده از دوچرخه را به سایر وسایل نقلیه ترجیح می‌دهند و مقامات محلی نیز قصد دارند در این زمینه سرمایه گذاری کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، نیوز، سال گذشته، سال خوبی  برای دوچرخه‌سواری در وین ثبت شد و هنوز هم این روند ادامه دارد.

دوچرخه‌سواری در وین در سال 2019 نسبت به سال 2018 افزایش 2.5 درصدی داشته است.

طی سال شمارنده خودکار تعداد دوچرخه‌سواران این شهر ، تعداد 6136767 دوچرخه‌سوار را ثبت کرده است که در خیابان‌های وین سفر کرده‌اند.

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد، ترویج دوچرخه سواری از طریق سرمایه گذاری امکان‌پذیر است.

مقامات شهری در این بررسی، از افرادی که مسیرهای روزمره خود را با دوچرخه طی می‌کنند، سپاسگزاری کرده است، زیرا آنها به طور جدی در حفاظت از آب و هوا مشارکت داشته‌اند.

در سال 2019، موج گرمایی شدیدی در اروپا حاکم و این شهر گرمتر از گذشته بود و مسؤولان به دنبال راهکارهای جدید و خلاقانه برای کاهش این مشکل بودند. شهروندان هم به دنبال راهی برای کاهش ردپای کربن و اثرات محیطی آن بودند، افزایش استفاده از دوچرخه می‌تواند بیانگر رویکرد مسؤولانه و تعهد افراد برای کاهش انتشار کمتر کربن باشد.

مارتین بلوم در اداره راهنمایی و رانندگی وین، گفت: " افزایش تعداد دوچرخه‌ها در سال 2019 بسیار دلگرم‌کننده است و نشان می‌دهد که افراد در مواقع بحران آب و هوا، دوستدار محیط زیست هستند."

وی در ادامه افزود: حمایت از تردد دوچرخه، نه‌تنها برای محیط‌زیست مفید است، بلکه نسبت به سایر وسایل حمل‌ونقل نیز ارزان‌تر است و هزینه‌های عملیاتی و توسعه خطوط دوچرخه در مقایسه با گزینه‌های دیگر بسیار کمتر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.