| کد خبر: 204624 |

اتهام جدید به بریتیش ایرویز

کارشناسان به تازگی اعلام کرده‌اند که شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز ۴۵ درصد بیشتر از سایر رقبای خود گاز آلاینده کربن دی اکسید تولید می‌کند.

تین نیوز

کارشناسان به تازگی اعلام کرده‌اند که شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز ۴۵ درصد بیشتر از سایر رقبای خود گاز آلاینده کربن دی اکسید تولید می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازایسنا، کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی Travel با همکاری تحلیل های زیست محیطی و کربنی شرکت Flyzen و بعد از بررسی عملکرد، عمر ناوگان و تعداد پروازهای ایرلاین های برتر و فعال در جهان به تازگی دریافته و اعلام کرده اند که شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز ۴۵ درصد بیشتر از رقبای خود گاز آلاینده و گلخانه ای کربن دی اکسید (CO۲) تولید ، منتشر و وارد جو زمین می کند.

این در حالیست که مقامات و مدیران این ایرلاین بریتانیایی تمامی اتهامات وارده را رد و تکذیب کرده و در این خصوص گفته‌اند که آمار و ارقام جمع آوری شده توسط این موسسات تحقیقاتی نادرست و به روزرسانی نشده است.

بر اساس این گزارش‌ که در وب سایت انگلیسی standard آمده است، پرواز یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت بریتیش ایرویز از مبدا فرودگاه هیتروی لندن به مقصد میامی در آمریکا ، حدود یک هزار و ۱۳۳ کیلوگرم کربن تولید میکند. این در واقع یک سوم بیشتر از آن مقداری ( ۸۶۱ کیلوگرم) است که طبق تحقیقات و بررسی های قبلی برآورد، ثبت و اعلام شده است.  

بریتیش ایرویز ، شرکت هواپیمایی حامل پرچم کشور بریتانیاست که بدون شک یکی از بزرگترین ایرلاین های فعال در سراسر جهان به شمار می رود و هر روزه پروازهای متعددی به مقاصد مختلفی در کشورهای جهان دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.