| کد خبر: 204621 |

مسجدجامعی: بزرگراه امام علی ناهنجاری اجتماعی در منطقه ۱۴ تهران را تشدید کرد

«احمد مسجد جامعی» رئیس ستاد شورایاری های شهر تهران گفت: دو نیمه شدن زمین ها و ساختمان های نیمه کاره اطراف بزرگراه امام علی فضای امنی برای گروه های ناهنجار اجتماعی در منطقه ۱۴ فراهم کرده است.

تین نیوز

«احمد مسجد جامعی» رئیس ستاد شورایاری های شهر تهران گفت: دو نیمه شدن زمین ها و ساختمان های نیمه کاره اطراف بزرگراه امام علی فضای امنی برای گروه های ناهنجار اجتماعی در منطقه ۱۴ فراهم کرده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا،وی روز سه شنبه در جریان یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران این مطلب را عنوان کرد.

عضو شورای شهر تهران گفت:‌ قرار گرفتن بزرگراه امام علی در این منطقه موجب دوپاره شدن زمین های منطقه و ساختمان های نیمه کاره شده و دو نیمه شدن زمین ها و ساختمان های نیمه کاره اطراف بزرگراه امام علی فضای امنی برای گروه های ناهنجار اجتماعی فراهم کرده است.

مسجدجامعی درباره منطقه ۱۴ شهرداری تهران و وجود گورستان های قدیمی و منحصر به فرد در این منطقه اظهار داشت: باید به گورستان های این منطقه نگاه دینی و آیینی داشت و از نگاه وزارت خارجه به آن نگریست چرا که از ملیت های مختلفی در آن دفن شده اند و متولی آن کشورهای مختلف هستند در نتیجه نیازمند نگاه خارجی هستند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز میزبان دبیر شورایاری منطقه ۱۴ شهر تهران بودند.

بزرگراه امام علی(ع)  از بالادست تقاطع بزرگراه ارتش در دارآباد آغاز و به کمربندی شهرری امتداد یافته‌ است. این بزرگراه در عبور از منطقه ۱۴ این منطقه را به دو قسمت مجزا تبدیل کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.