| کد خبر: 204503 |

◄ شرکت‌های هواپیمایی حق گران‌فروشی ندارند

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در بازدید از فرودگاه مهرآباد گفت: مردم بر نرخ بلیت نظارت کنند و هرگونه گران‌فروشی نسبت به نرخ‌های اعلامی در سایت سازمان هواپیمایی کشوری را اطلاع رسانی کنند.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در بازدید از فرودگاه مهرآباد گفت: مردم بر نرخ بلیت نظارت کنند و هرگونه گران‌فروشی نسبت به نرخ‌های اعلامی در سایت سازمان هواپیمایی کشوری را اطلاع رسانی کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، کاپیتان محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به همراه علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گردشگری و رئیس ستاد سفرهای نوروزی، ابراهیم مرادی عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد و حسن خوشخو معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در آستانه نوروز ۱۴۰۱ از ترمینال‌ های فرودگاه مهرآباد و روند اعزام و پذیرش مسافران بازدید کرد.

محمدی بخش در این بازدید ضمن مراجعه سرزده به دفاتر شرکت‌ های هواپیمایی مستقر در ترمینال‌های فرودگاه بین المللی مهرآباد بر حضور نماینده تام الاختیار شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه‌ها و لزوم پاسخگویی ایشان به مسافران در زمان تأخیرات تاکید کرد.

وی همچنین در گفتگو با مردم و مسافران فرودگاه مهرآباد از نزدیک مشکلات مطروحه از سوی ایشان را پیگیری و بر لزوم رعایت نرخ مصوب در سایت سازمان هواپیمایی کشوری از سوی شرکت‌های هواپیمایی تاکید کرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مسافران هرگونه گران فروشی را در اسرع وقت به دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع رسانی کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.