| کد خبر: 204466 |

معاونت حمل ونقل ملزم به اجرای مصوبه نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای

علیخانی در تذکری خواستار رسیدگی به تخلف معاونت حمل ونقل و ترافیک در عدم اجرای مصوبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ شورای اسلامی شهر تهران با موضوع نرخ عوارض پارک حاشیه ای شد.

تین نیوز

علیخانی در تذکری خواستار رسیدگی به تخلف معاونت حمل ونقل و ترافیک در عدم اجرای مصوبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ شورای اسلامی شهر تهران با موضوع نرخ عوارض پارک حاشیه ای شد. 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در تذکری که به هیات رئیسه شورا ارائه کرد، خواستار رسیدگی به معاونت حمل ونقل و ترافیک در عدم اجرای مصوبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ شورای اسلامی شهر تهران با موضوع نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای شد.

وی در بخشی از تذکرش با تاکید بر اینکه کلیه فرآیندهای قانونی برای ابلاغ مصوبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ شورای اسلامی شهر تهران با موضوع «اصلاحیه مصوبه تعیین نرخ حق توقف پارکینگ‌های عمومی و نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در شهر تهران مصوب ۱۳۹۳» طی شده و مطابق با ماده پانزدهم (۱۵) «قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی» مصوب ۱۳۸۹ مجلس شورای اسلامی، مراحل هماهنگی لازم با وزارت کشور طی نامه شماره ۳۷۲۲۴/ ۱۶۰ مورخ ۹۷/۱۲/۱۵ ریاست شورای اسلامی شهر تهران نیز انجام شده است، گفت: معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با وجود موظف بودن به اجرای مصوبه جدید مربوط به نرخ پارک حاشیه‌ای به شماره ۲۵۳۲ مورخ ۹۷/۱۱/۱۴ و اصلاحیه آن به شماره ۳۴۵۴۰ / ۱ / ۲۵۳۲ / ۱۶۰ مورخ ۹۷/۱۱/۲۴ متاسفانه مصوبه مذکور را تاکنون اجرا و رعایت نکرده است.

علیخانی به شهردار تهران تذکر داد تا به تخلف صورت گرفته و خسارت وارده، رسیدگی و مصوبه شورای اسلامی شهر تهران سریعاً اجرایی شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.