| کد خبر: 204456 |

چهار فروند لنج صیادی در بندر جاسک دچار حریق شدند

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر با اشاره به مدیریت بحران حادثه آتش سوزی در بندر جاسک گفت: حادثه مذکور هیچ گونه تلفات جانی و جرحی نداشته و چهار فروند لنج صیادی دچار حریق شد.

تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر با اشاره به مدیریت بحران حادثه آتش سوزی در بندر جاسک گفت: حادثه مذکور هیچ گونه تلفات جانی و جرحی نداشته و چهار فروند لنج صیادی دچار حریق شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر،حمیدرضا محمدحسین در خصوص جزئیات این حادثه اظهار داشت: پیش از ظهر امروز یک فروند لنج فایبرگلاس صیادی به دلایل نامعلوم دچار حریق شد که به دلیل وجود باد شدید در منطقه زبانه‌های آتش به سه فروند لنج صیادی دیگر سرایت کرد.

وی اظهارداشت: عوامل بندری و دریایی به محض اعلام اضطرار ۱۲ فروند لنج اعم از صیادی و تجاری که در محیط پیرامونی پهلو گرفته بودند را از منطقه خطر جداسازی و در گوشه‌ای امن از حوضچه مستقر کردند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: تیم‌های امدادی و اطفای حریق دریایی و خشکی متشکل از یک فروند ناجی متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی، یدکش آتشخوار نداجا، مرکز آتش نشانی شهرستان جاسک، آتش نشانی نداسا و شناور همیار ناجی به محل اعزام و درحال اطفای حریق هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه حادثه آتش سوزی هیچ گونه خللی در انجام عملیات دریایی و بندری نداشته اظهار داشت: عملیات اطفا هم اکنون در منطقه‌ای امن از حوضچه بندر توسط تیم‌های اعزامی در حال انجام است.

محمد حسینی افزود: خوشبختانه حادثه مذکور هیچ گونه تلفات جانی و جرحی نداشته و علت دقیق حادثه پس از اطفای کامل حریق توسط تیم بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی استان مشخص و به اطلاع عموم خواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.