| کد خبر: 204455 |

موازی کاری‌ بین بنادر انزلی و کاسپین رفع شود

فرماندار انزلی گفت: وجود برخی موازی کاری ها در بندر انزلی و کاسپین سبب ایجاد نارضایتی در میان بازرگانان شده که باید سریعا رفع شود.

تین نیوز

فرماندار انزلی گفت: وجود برخی موازی کاری ها در بندر انزلی و کاسپین سبب ایجاد نارضایتی در میان بازرگانان شده که باید سریعا رفع شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، اسماعیل حیدری آزاد ظهر یکشنبه در ششمین کارگروه صادرات کالاهای غیر نفتی در گمرک انزلی با تأکید بر ضرورت رفع موازی کاری بین بندرانزلی و بندر کاسپین، اظهار کرد: بندرانزلی به عنوان قدیمی ترین بندر شمال کشور متأسفانه با کاهش ورودی کالا مواجه بوده و برخی موازی کاری‌ها بین این بندر و بندر کاسپین سبب شده تجار و بازرگانان بنادر استان‌های همجوار را به بندرانزلی ترجیح دهند.

حیدری آزاد با بیان اینکه متأسفانه حتی برخی از بازرگانان گیلان نیز به دلیل تسهیلات بنادر و گمرکات استان‌های همجوار و همچنین برخورد مناسب عوامل اجرایی به آن بنادر مراجعه کرده اند تأکید کرد: لازم است اینگونه مشکلات شناسایی و در بندرانزلی رفع شود.

وی ادامه داد: در برخی از ساعت شبانه روز به دلیل پلمب درب ورودی گمرک و بندر، شاهد توقف تریلی‌ها در مسیر و نارضایتی مردم و بروز تصادفات هستیم که امیدواریم این مشکل نیز رفع شود.

فرماندار انزلی با اشاره به اینکه در این بندر آزمایشگاه استانداردی برای نمونه برداری و آزمایش کالاها وجود دارد، تصریح کرد: به رغم وجود این ظرفیت نمونه‌ها برای آزمایش به مرکز استان و یا تهران ارسال می‌شود که موجبات صرف زمان بیشتر و هزینه مضاعف و در نهایت نارضایتی برای تاجر را به دنبال دارد.

حیدری آزاد همچنین با تأکید بر لزوم فراهم سازی زمینه‌های لازم برای توسعه و رشد همه جانبه اقتصادی بندرانزلی، تاکید کرد: انتظار می‌رود با توجه به وجود ۱۴ پست اسکله بندرگاه انزلی بیش از گذشته فعال و شاهد رونق و شکوفایی این بندرگاه قدیمی شمال کشور باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.