| کد خبر: 204410 |

در قالب طرح رهپویان فجر ارائه می شود؛

◄ تخفیف رجا به متولدان دهه فجر

شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه‌ آغاز چهل‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح تسهیلات ویژه خود را برای متولدین این ایام با عنوان «رهپویان فجر» جهت سفر با قطار اجرا می‌کند.

تین نیوز

شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه‌ آغاز چهل‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح تسهیلات ویژه خود را برای متولدین این ایام با عنوان «رهپویان فجر» جهت سفر با قطار اجرا می‌کند.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، معاون اجرایی شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: رجا به عنوان بزرگترین شرکت خدمات مسافری ریلی کشور و پیشرو در ارائه‌ خدمات نوین به مسافران، در راستای بزرگداشت چهل‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در نظر دارد در بازه زمانی 12 تا 22 بهمن ماه سال جاری، مصادف با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، تسهیلات سفر را برای هموطنان عزیز با عنوان "رهپویان فجر" ارائه کند.

  رضا عصاری گفت: در قالب این طرح، 30 درصد تخفیف برای متولدان 12 الی 22 بهمن ماه 1357 و 20 درصد تخفیف به متولدان 12 الی 22 بهمن ماه سال‌های پس از 1357 که قصد سفر در بازه حرکتی 12 تا 22 بهمن ماه سال جاری را دارند، ارائه می‌شود.

  وی اظهار داشت: تخفیفات مزبور بدون هیچ گونه مراحل اداری و بدون محدودیت مسیر تنها به شرط وجود ظرفیت فروش در سامانه آنلاین فروش بلیت، انجام می‌شود.

  معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند از طریق سایت رجا به نشانی www.raja.ir ، فروش تلفنی 1539 و دفاتر مجاز فروش  بلیت قطار اقدام به خرید بلیت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.