| کد خبر: 204302 |

در سفر وزیر راه و شهرسازى به گلستان انجام شد

دستور وزیر برای تکمیل سه پروژه در اسرع وقت

وزیر راه و شهرسازى در جریان سفر به استان گلستان از چندین پروژه در حال احداث استان، بازدید بعمل آورد و دستور لازم را براى تکمیل آنها صادر کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازى در جریان سفر به استان گلستان از چندین پروژه در حال احداث استان، بازدید بعمل آورد و دستور لازم را براى تکمیل آنها صادر کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، روگذر تقاطع غربی کمربندی علی آباد، تعریض پل رودخانه گرگانرود و تعریض جاده اختصاصی محدوده نفت در سفر امروز (سوم بهمن) وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه به استان گلستان موردبازدید قرار گرفت.  

بنا بر این گزارش، احداث روگذر تقاطع غربی کمربندی علی‌آباد از سال ٩٤ آغاز شده است و برای تکمیل به حدود ٩ میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد که در حال حاضر ٥٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این مسیر، مسیر گرگان به مشهد است و یکی از پر ترافیک‌ترین جاده‌های استان گلستان بوده و بیشترین تصادفات استان در همین مسیر صورت می‌گیرد. با ایجاد این تقاطع غیرهمسطح و پل ۱۹۵ متری بدون ارزیابی، هم از بار ترافیک کاسته و هم تصادفات به صورت چشمگیری کاهش خواهد یافت.

همچنین جاده اختصاصی محدوده نفت جاده ای است که در مسیر اکتشافات نفت استان در گرگان قرار دارد و بناست این جاده کریدور اختصاصی استان شود و مسیر جنوب استان را تا شاهرود طی کرده  و با  گذر از خوش‌ییلاق به آزادشهر و سپس گنبدکاووس برسد.

در این بازدیدها، وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل این پروژه ها در اسرع وقت و رفع مشکلات احتمالی آنها تاکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.