| کد خبر: 204264 |

۷۰ میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن همدان- ملایر اختصاص یافت

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال ۹۹ ردیف اعتباری برای راه‌آهن همدان- ملایر در نظر گرفته شد و امسال ۷۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح اختصاص یافت.

تین نیوز

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال ۹۹ ردیف اعتباری برای راه‌آهن همدان- ملایر در نظر گرفته شد و امسال ۷۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح اختصاص یافت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام احد آزادیخواه روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان ملایر اظهار داشت: به دنبال جذب اعتبارات بیشتر برای طرح راه‌آهن همدان- ملایر هستیم.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۵۰ درصد عملیات اجرایی راه‌‎آهن همدان- ملایر انجام شده و مابقی طرح نیز به سرعت در حال اجرا است.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با بیان اینکه بودجه کشور برای سال ۹۹ پس از ۴۰ سال بدون تکیه به نفت بسته شده است بیان کرد: این بهترین شروع است تا بتوانیم در تحقق بودجه و توسعه و آبادانی بیشتر کشور تلاش کنیم.

حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد: پس از ۴۰ سال از عمر انقلاب برای نخستین بار شرکت شستا برای اجرای ۲ طرح معدن و دامداری با ایجاد اشتغال یک‌هزار نفر در ملایر سرمایه‌گذاری می‌کند که تنها برای یک طرح ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه وارد این شهر می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌هایی که در ملایر در دست اجرا و یا اجرا خواهد شد، بویی از تحریم نمی‌دهد افزود: باید برای جذب سرمایه‌گذار و ترغیب سرمایه‌گذاران در این شهرستان تلاش کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار کمک دستگاه‌های اجرایی و مردم به مجموعه مالیاتی کشور با توجه به تامین هر چه بیشتر بودجه کشور از مالیات شد و گفت: نظام رتبه‌بندی معلمان پس از سال‌ها از ۶ ماهه دوم امسال آغاز شد و موجب افزایش رضایت‌مندی معلمان شده است.

حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد: با وجود تنگناها و اعمال تحریم‌ها، اعتبارات عمرانی در بودجه سال ۹۹ حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به سال جاری افزایش یافت و رقم قابل توجهی از این اعتبارات برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام هزینه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه نشاط اجتماعی و امیدبخشی به مردم را باید به هر شکل ممکن در جامعه ایجاد کنیم گفت: انتخابات عرصه مهمی است که همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم، چراکه این حضور و مشارکت می‌تواند بهترین برگ برنده برای آینده نظام باشد.

حجت الاسلام آزادیخواه یادآور شد: ملایر هم اکنون روی ریل توسعه قرار دارد و سیستم مدیریتی استان و شهرستان با همت والا و تلاش شبانه‌روزی در تلاش برای توسعه و خدمت به مردم هستند.

برای انتخاباتی بدون تنش تلاش می‌کنیم

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز گفت: این شهرستان بر اساس برنامه زمان‌بندی شده آماده برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

سعید کتابی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم به همکاری با ستاد انتخابات، تجهیز امکانات و استقرار شعب اخذ رای و آمادگی برای برگزاری انتخابات هستند ادامه داد: تعداد زیادی از شعب اخذ رای در سطح مدارس و مساجد مستقر شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌های خود را در برگزاری انتخابات به کار گیرند بیان کرد: مدیران موظف هستند در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای حل مشکلات تلاش کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر همچنین تاکید کرد: مدیران باید با ایجاد فضای رقابتی سالم و حرکت به سمت افزایش مشارکت مردم در انتخابات، از هرگونه مسائل تنش‌زا و تحریک‌های قومی و منطقه‌ای جلوگیری کنند.

کتابی مُرّ قانون و بی‌طرفی کامل را از دیگر اصول مهم در انتخابات برشمرد و خواستار ترویج گفتمان انقلاب در گام دوم انقلاب توسط دستگاه‌های اجرایی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.