| کد خبر: 204189 |

فعلا خبری از سهمیه بنزین نوروزی نیست

وزیر نفت در خصوص احتمال تخصیص سهمیه نوروزی سوخت گفت: در این زمینه چیزی به وزارت نفت ابلاغ نشده است و در اختیار ما نیست و در لایحه بودجه هم چیزی به این عنوان وجود ندارد.

تین نیوز

وزیر نفت در خصوص احتمال تخصیص سهمیه نوروزی سوخت گفت: در این زمینه چیزی به وزارت نفت ابلاغ نشده است و در اختیار ما نیست و در لایحه بودجه هم چیزی به این عنوان وجود ندارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، بیژن زنگنه درباره سوخت سی ان جی نیز گفت: این سوخت کاملاً اقتصادی است و یک پنجم بنزین هزینه دارد و آنچه مهم است این که مردم برای سی ان جی سوز کردن خودروهای خود تشویق شوند. در این زمینه برای سی ان جی سوز کردن خودروهای عمومی و وانت بارها ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیده شده است که بازپرداخت آن نیز برعهده دولت است و دولت هم اکنون درحال کار کردن روی گازسوز کردن خودروهای دیگر و موتورسیکلت هاست که با توجه به میزان آلایندگی موتورسیکلت‌ها اهمیت زیادی دارد.

این مقام مسؤول افزود: چند شرکت با علاقه این موضوع را دنبال می‌کنند و به دنبال توسعه جایگاه‌های ثابت و سیار سی ان جی که امکان سوخت گیری سریع را برای موتورسیکلت‌ها فراهم خواهد کرد هستند و فکر می‌کنم از این طرح استقبال خوبی انجام شود چراکه هزینه گاز یک پنجم بنزین است و اشتغال وسیعی هم به دنبال دارد. البته الان نیمی از ظرفیت ایستگاه‌های موجود سی ان جی بدون استفاده مانده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.