| کد خبر: 204013 |

اطلاع رسانی و تبلیغاتی

با این راهکارها برای سفر هوایی زیاد پول خرج نکنید

بلیت هواپیمای گران‌قیمت بدان معنی است که شما برای اقامت در محدوده هزینه خود باید یک مقصد مقرون‌به‌صرفه‌تر را انتخاب کرده یا در تعطیلات خود مبلغ کمتری هزینه کنید. اگر ایده ارزان ترین بلیت هواپیما برای شما جذاب به نظر برسد، این چند نکته به شما کمک می‌کند تا سفر هوایی شما بهتر انجام شود.

تین نیوز

بلیت هواپیما به راحتی می‌تواند بزرگترین هزینه سفر شما باشد. بلیت هواپیمای گران‌قیمت بدان معنی است که شما برای اقامت در محدوده هزینه خود باید یک مقصد مقرون‌به‌صرفه‌تر را انتخاب کرده یا در تعطیلات خود مبلغ کمتری هزینه کنید. اگر ایده ارزان ترین بلیت هواپیما برای شما جذاب به نظر برسد، این چند نکته به شما کمک می‌کند تا سفر هوایی شما بهتر انجام شود. بلیت هواپیما ارزان علی بابا می‌تواند برای شما این مسیر را راحت کند.

1. برای پروازهای ارزان قیمت زود رزرو را انجام دهید

برای رزرو ارزان ترین بلیت هواپیما باید بدانید که معمولاً بلیت هواپیما طی سه هفته پایانی قبل از عزیمت، قیمت خود را افزایش می‌دهد. رزرو در سریع‌ترین وقت یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اطمینان از کمترین قیمت است. اگر ظرف مدت سه ماه تا 30 روز از زمان عزیمت، بلیت خود را رزرو کنید، می توانید بهترین نرخ‌ها را مشاهده کنید.

بلیت هواپیما را گران نخرید

همچنین، اگر از موتور جستجوی مسافرتی مانند پروازهای Google استفاده می‌کنید، آنها یک الگوریتم پیش بینی قیمت دارند که روند قیمت‌های تاریخی را تجزیه و تحلیل می‌کند تا به پیش بینی اینکه آیا قیمت بلیت افزایش یا کاهش می‌یابد یا همان مقدار باقی می‌ماند کمک کند. این پیش‌بینی‌ها 100٪ دقیق نیستند، اما آنها معمولاً بسیار خوب هستند زیرا تعداد آنها در هزاران مسیر مختلف متفاوت است.

یکی دیگر از دلایل رزرو زود هنگام اطمینان از دریافت صندلی مورد نظر شما، به ویژه برای پروازهای فصل‌های شلوغ است. ممکن است برای صندلی که در کنار توالت و یا در جلو کابین است، همان قیمت را بپردازید. اگر منتظر خدمات بیش از حد یک صندلی مطلوب باشید، باید هزینه اضافی را برای یک صندلی و"حق بیمه" پرداخت کنید.

2. تنظیم هشدارهای قیمت

با جستجوی زود هنگام پرواز، دیگر نیازی به خرید پرواز از قبل نیست، زیرا قیمت‌ها تنها درصورتی که منتظر آخرین لحظه خرید باشید ، بالا می‌رود. اگر امروز آماده خرید بلیت نیستید، می‌توانید هشدار قیمت را تنظیم کنید که با افزایش یا کاهش قیمت بلیت‌، به شما اطلاع می‌دهد. قیمت بلیت می‌تواند به صورت روزانه نوسان داشته باشد، حتی اگر بخواهید برای هر یک از اعضای خانواده خود بخرید، ممکن است با قیمت‌های مختلفی از یک بلیت مواجه شوید. اما با پرداخت جمعی، ممکن است بتوانید تخفیف بگیرید. با بلیت ارزان پرواز علی بابا می‌توانید این کار را انجام دهید. برخی سایت‌ها حتی روند متفاوت پرواز را با فرمت نمودار نشان می‌دهد.

3. انعطاف پذیر باشید

راه دیگر برای پس‌انداز پول، داشتن برنامه سفر انعطاف‌پذیر است. دو مورد از آسان‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن پرواز ارزان، پرواز در اواسط هفته یا در تعطیلات واقعی (یعنی روز شکرگذاری یا روز کریسمس در پروازهای خارجی و عید و تعطیلات تابستان در پروازهای داخلی) است زیرا کمتر کسی در این روزها سفر می‌کند. همچنین ممکن است پرواز به فرودگاه دیگری را در نظر بگیرید، یعنی پرواز در یک نقطه توقف داشته باشد و در توقفگاه با هواپیمای دیگری بروید. دراین صورت ممکن است قیمت ارزان‌تری بتوانید بپردازید. توقف در فرودگاه یا تاریخ سفر متناوب ممکن است راحت نباشد، اما انعطاف‌پذیری یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کاهش هزینه‌های هواپیمایی شما است.

4. پروازهای اتصال دهنده را رزرو کنید

اگر عجله‌ای برای رسیدن به مقصد نهایی خود ندارید، رزرو پرواز اتصال دهنده می‌تواند ارزان‌تر از پرواز بدون توقف باشد. سایت‌های جستجو به شما امکان می‌دهند برنامه‌های پرواز را با توقف و بدون توقف، 1 توقف و 2 توقف فیلتر کنید. از طریق رزرو پروازهایی که توقف دارند در برخی موارد می‌توانید کمی پول پس‌انداز کنید.

5- پروازهای دارای تخفیف را پیدا کنید

در حالی که یک شرکت هواپیمایی معتبر می‌تواند در برخی موارد تخفیف‌های خوبی برای شما داشته باشد، می‌توانید از طریق سایت‌هایی که این تخفیفات را ارائه می‌دهند می‌توانید اقدام به خرید بلیت کنید. در بعضی مواقع با استفاده از سایت تخفیف که واسطه و شخص ثالث محسوب می‌شود می‌توانید تخفیف بیشتری نسبت به سایت اصلی خود آن هواپیمایی پیدا کنید. با بلیت ارزان پرواز علی بابا می‌توانید از طریق این سایت خرید خود را انجام دهید.

 علاوه بر این برخی از سایت‌ها پورتال جامعی برای آنالیز قیمت‌ها هستند و همچنین دارای ابزارهای تحقیقاتی بسیار خوبی هستند که پیدا کردن مسیرهای ارزان را آسان می‌کند. آنها قیمت های هواپیمایی را به صورت بیشترین و کمترین، لیست می‌کنند.

7. مرور تخفیف‌های ویژه هواپیمایی

اگر قرار است تا هفته‌های آخر برای رزرو صبر کنید، ممکن است بتوانید معاملات لحظه آخری را مستقیماً از طرف شرکت هواپیمایی پیدا کنید. این گزینه ممکن است کنسل شده و یا از پر شود زیرا بستگی به این دارد که شرکت هواپیمایی بخواهد چه صندلی‌های باقیمانده را بفروشد. یا اگر اخیراً شرکت هواپیمایی جدیدی را راه‌اندازی کرده‌اند و سعی در ایجاد علاقه دارند، ممکن است تخفیفات خوبی بدهند.

8- برای جلوگیری از هزینه‌های چمدان، سبکبار تر سفر کنید

در صورت داشتن لوازم زیاد و چمدان سنگین، علاوه بر قیمت بلیت پرواز، هزینه چمدانتان را هم باید بپردازید. پس پیشنهاد می‌شود در این مورد کمی بار همراهتان را رعایت کنید تا از پرداخت هزینه اضافه معاف شوید.

بعد از خرید بلیت هواپیما، دو ساعت قبل پرواز در فرودگاه باشید

خلاصه

انعطاف‌پذیری و رزرو زود هنگام، دو مورد از بهترین راهنمایی‌ها برای داشتن ارزان ترین بلیت هواپیما است. در حالی که پروازهای آخرین لحظه نیز می‌توانید قیمت مناسبی را برای شما پیدا کند، اما در این قسمت گزینه‌های شما محدود خواهد بود. با مقایسه قیمت‌ها و گزینه‌ها پرواز با شرکت هواپیمایی، سایت‌های رزرو و واسطه و همچنین در نظر گرفتن تخفیف‌های کارت اعتباری خود، می‌توانید به راحتی با هر سفر، ارزان‌ترین پرواز خود را پیدا کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.