| کد خبر: 203952 |

معابر پایتخت مسدود نیستند اما ترافیک سنگین است

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: تردد در تمامی محورهای پایتخت در جریان است اما ترافیک سنگین است، همچنین استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در معابر شمالی الزامی است.

تین نیوز

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: تردد در تمامی محورهای پایتخت در جریان است اما ترافیک سنگین است، همچنین استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در معابر شمالی الزامی است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، سرهنگ محمد رازقی با اشاره به آخرین وضعیت معابر پایتخت گفت: بیشتر گیر ترافیکی در بخش غربی است. در ابتدای صبح در شمال غرب و شمال به دلیل اینکه بارندگی شدید بود در چندین نقطه انسداد داشتیم اما با امدادرسانی به موقع، مسیر باز شد.

وی افزود: در حال حاضر تمامی معابر پایتخت باز هستند. در هیچ محوری گره ترافیکی نداریم اما شاهد ترافیک سنگین در اکثر محورها هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: در بزرگراه شهید همدانی، شهید خرازی، شهید همت، حکیم و نواب بار ترافیکی سنگین گزارش شده و همچنین در آزادراه شهید فهمیده هم بار ترافیکی سنگین است تنها دلیل این ترافیک سنگین هم بارش برف و باران و لغزنده بودن معابر است.

وی افزود: اولین توصیه‌ای که به شهروندان دارم این است که اگر کار ضروری ندارند از خودروی شخصی استفاده نکنند. همچنین ایمنی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ رازقی یادآور شد: رانندگان در شرایطی که معابر لغزنده است از تغییر مسیر ناگهانی اجتناب کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت تأکید کرد: برای تردد در معابر شمالی، رانندگان می‌بایست حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی با گلایه از عدم همکاری تاکسی‌ها در روزهای بارانی و برفی با انبوه مسافران، تصریح کرد: متأسفانه تاکسی جوابگو نبوده و خیلی از تاکسی‌ها در محل‌هایی که باید باشند، نبودند و شاهد ازدحام مسافران در سطح شهر هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.