| کد خبر: 203767 |

عملیات بازگشایی راه ارتباطی ۱۶۰ روستای کردستان به پایان رسید

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: به دلیل بارش برف و وقوع یخبندان در چند روز گذشته راه ارتباطی ۱۶۰ روستا بسته شده بود.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: به دلیل بارش برف و وقوع یخبندان در چند روز گذشته راه ارتباطی ۱۶۰ روستا بسته شده بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، دانش زندی اظهار داشت: در چند روز گذشته به دلیل بارش شدید برف و با توجه به کاهش دمایی که شاهد بودیم بسیاری از راه های ارتباطی روستایی دچار مشکل شدند که راهداران به طور متناوب در حال برف روبی و نمک پاشی این محورها بوده اند.

وی افزود: اما به دلیل شدت بارش ها راه ارتباطی ۱۶۰ روستا مسدود شد که تا شب گذشته عملیات بازگشایی تمامی مسیرهای این روستاها به اتمام رسید.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان ادامه داد: برخی از این راه های روستایی به دلیل کولاک و یخبندان چند بار مسدود شدند که توسط راهداران مجدداً بازگشایی شدند.

زندی یادآور شد: در حال حاضر خوشبختانه تمامی راه های روستایی در استان کردستان باز هستند و مشکلی از لحاظ تردد خودرو در این مسیرها وجود ندارد.

وی به وضعیت جاده های بین شهری نیز اشاره کرد و بیان کرد: در محورهای مواصلاتی شهری نیز مشکلی وجود ندارد اما با توجه به کاهش شدید دما در برخی نقاط به ویژه در گردنه ها و ارتفاعات شاعد یخبندان در سطح جاده ها هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با توجه به این شرایط راهداران به طور مداوم هر چند ساعت یکبار این مسیرها را نمک پاشی کرده تا مشکلی در روند تردد خودروهای عبوری به وجود نیاید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.