| کد خبر: 203684 |

جاده‌های روستایی سیستان و بلوچستان همچنان مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر راه‌های اصلی سیستان و بلوچستان باز شده اما راه‌های فرعی و روستایی به علت تخریب همچنان مسدود است.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر راه‌های اصلی سیستان و بلوچستان باز شده اما راه‌های فرعی و روستایی به علت تخریب همچنان مسدود است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به دنبال بارش باران، سیل و طغیان رودخانه‌ها متأسفانه راه‌های فرعی و روستایی این استان تخریب و مسدود شده است. 

سرهنگ رحمانی گفت: فعلا راه‌های اصلی استان سیستان و بلوچستان باز شده و تردد در آنها جریان دارد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره وضعیت جوی و ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی کشور تصریح کرد: در حال حاضر در اغلب محورهای استان‌های یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات کرج - چالوس و محورهای فیروزکوه بارش برف جریان دارد. 

وی به بارش برف در محور آباده - صفاشهر در استان فارس پرداخت و بیان داشت: در اکثر محورهای مازندران، خوزستان و قم باران می‌بارد. 

سرهنگ رحمانی تردد در محورهای اسالم - خلخال و سنندج - همدان را فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر دانست و از مه‌گرفتگی در برخی محورهای استان‌های زنجان، آذربایجان غربی، اردبیل و همدان خبر داد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج، محدوده پل استاندارد تا پل فردیس نیمه‌سنگین است؛ در محورهای پاکدشت - تهران و جاده مخصوص کرج نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.